سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فيلم سينمايي «نرگس آبيار» در ارسباران نقد مي شود

فيلم سينمايي«اشيا از آن چه در آينه مي بينيد به شما نزديكترند»نخستين تجربه سينمايي «نرگس آبيار»در مقام كارگردان، يك شنبه 13 اسفند، ساعت 18در فرهنگسرای ارسباران نمايش، نقد و بررسي می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 3 و فرهنگ سرای ارسباران،«اشيا از آن چه در آينه مي بينيد به شما نزديكترند» درباره لیلادختر باردار جوانی است که به همراه همسر دانشجویش در یک سوئیت کوچک در همسایگی دو خواهر پیر زندگی می‌کند. مهمانی مهمی برایش پیش می‌آید، به دلیل وضعیت نامناسب مالییک دست بشقاب چینی از همسایه‌شانرا به امانت می‌گیرد اما در شب مهمانییکی از بشقاب‌ها می‌شکند لیلا به دروغ به عزیز می‌گوید بشقاب را مادر شوهرش به امانت برده است و ... 
همچنين اين نخستين نمايش فيلم «اشيا از آن چه در آينه مي بينيد به شما نزديكترند» پس از سي و يكمين جشنواره فيلم فجر است.
در اين فيلم بازیگرانیچون گلاره عباسی، حسام بیگدلو، امیر غفارمنش، مهران رجبی، رامسین کبریتی، گیتی معینی، فاطمه شکری، مینا نوروزی، ساقی زینتی، عباس صفا، نازنین بابایی و درسا کرمی ایفای نقش می‌کنند.
نشست نقد اين فيلم سينمايي بلافاصله بعد از نمایش آن با حضور نرگس آبيار(كارگردان)، گلاره عباسي و حسام بيگدلو(بازيگران)، تهيه كننده، مجري طرح و ساير عوامل فيلم برگزار مي شود.
علاقمندان جهت عضويت و حضور در نشست‌باشگاه فیلم تهران مي توانندبه فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان جلفا مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 20-22872818 تماس بگیرند./ي2
برچسب ها: آبیار ، ارسباران ، نقد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.