سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تظاهرات هزاران يوناني در اعتراض به سياست هاي رياضتي

هزاران يوناني با برگزاري تظاهرات در خيابانهاي شهر آتن پايتخت اين کشور به سياستهاي آموزشي و رياضت اقتصادي دولت اين کشور اعتراض کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  ، حاضران در اين تظاهرات که بيشتر از دانشجويان اين کشور بودند با حضور در خيابانهاي مرکزي شهر آتن و با در دست داشتن پلاکارد و سر دادن شعار اعتراض خود را به سياستهاي آموزشي و رياضت اقتصادي دولت اين کشور نشان دادند.
تميس کوتسيفاکيس يکي از حاضران در اين تظاهرات گفت:ما امروز براي اين در اينجا گرد هم آمده ايم که نارضايتي خود را از سياستهاي اصلاحي که از طرف دولت ، اتحاديه اروپا و صندوق بين المللي پول به مردم کشور ما تحميل شده است نشان دهيم. تدابير جديد اقتصادي زندگي ما را به شدت تنزل داده است. آنها آموزش ، سيستم بهداشتي و باقيمانده خدمات اجتماعي رايگان را نابود کرده اند. کارکنان بخش آموزشي کشور به بدبختي و فلاکت کشيده شده اند. آموزش دانش آموزان ما روز به روز نازلتر شده است.
باسيلوپولوس استايرولا يکي ديگر از تظاهرکنندگان گفت: تمامي بدبختي ما ناشي از اوضاع سياسي کشور است. اين شرايط کشور و مردم يونان را نابود خواهد کرد. ما مردم ، دانشجويان ، کارگران و شهروندان بايد کاري براي توقف اين وضعيت انجام دهيم. ما زندگي ، فرهنگ  و کشور خود را دوست داريم و بايد براي تمامي علايق خود بجنگيم.







برچسب ها: بین الملل ، تظاهرات ، آتن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.