سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هوگوهای معمولی برای لیگ دسته اول ایراد است

قنبری: مربیان جرات نمی کنند از بازیکنان دسته یکی استفاده کنند

سرمربی تیم تکواندو مقاومت گفت: لیگ برتری ها جرات نمی کنند از بازیکنان دسته اولی در تیم هایشان استفاده کنند.

علی اشرف قنبری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: تیم مقاومت سه هفته مانده به پایان لیگ دسته یک نقش جهان و بدون باخت قهرمانی خود را در مسابقات تثبیت کرده است. از ابتدا هم برای قهرمانی در این لیگ آمدیم اما فکر نمی کردیم که رقابت سختی داشته باشیم.
وی گفت: تیم های سلحشور و آکادمی قهرمانان اسلامشهر از تیم های خوب لیگ امسال هستند. امسال لیگ پرترافیکی با حضور 12 تیم داشتیم که تا به حال 20 بازی رفت و برگشت انجام داده ایم. علاوه برشلوغی تیم سطح فنی مسابقات نیز بالا بود.
قنبری با بیان اینکه لیگ دسته یک نقش جهان با هوگوهای معمولی برگزار می شود، تصریح کرد: برگزاری این مسابقات با این هوگوها یک ایراد برای لیگ بوده و نباید اینطور باشد. به عنوان مثال هیچ یک مربیان لیگ برتری در ابتدای فصل جرات نمی کنند از لیگ دسته یک بازیکن خریداری کنند زیرا سبک مربیگری، تمرینات، کوچ مربیان و حتی نوع داوری های دو لیگ با یکدیگر متفاوت است بنابراین هوگوهای الکترونیکی باید وارد لیگ دسته یک شود.
وی ادامه داد: ساسان صفرزاده فنی ترین بازیکن فصل قبل لیگ نقش جهان تا نیم فصل به خاطر همین مشکلات بدون تیم مانده بود. در واقع برگزاری مسابقات با هوگوهای معمولی هیچ پشتوانه فنی برای تکواندوکاران ندارد.
سرمربی تیم تکواندو مقاومت عنوان کرد: یک مربی برای ورود به لیگ برتر یکسال زمان می خواهد تا با سبک مبارزات با هوگوهای الکترونیکی آشنا شود و بتواند بازیکنانش را آماده کند. در هر صورت فدراسیون تکواندو هم نیاز به امکانات لازم برای برگزاری مسابقات دارد.
گفتنی است، هفته یازدهم دور برگشت لیگ دسته یک نقش جهان تکواندو همزمان با لیگ برتر و همراه با لیگ برتر روز جمعه 18 اسفند در خانه تکواندو تهران برگزار می شود.

برچسب ها: تکواندو ، لیگ ، هوگو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.