سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طاهری: خوشحالم که رأی کمیته انضباطی به نفع صبا شد/گیتی پسند شایسته قهرمانی بود

مدیر عامل باشگاه گیتی پسند گفت: خوشحالم که کمیته انضباطی رأی خود را تغییر داد در غیر این صورت هیچ کس قهرمانی را حق ما نمی دانست.

علي طاهري در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: قبل از بازی اعلام کرده بودم که در این هفته حق به حقدار می رسد و تیمی که به واقع شایسته قهرمانی است این عنوان را از آن خود می کند.

مديرعامل باشگاه گيتي پسند تصريح کرد: از تغییر رأی کمیته انضباطی خوشحالم زیرا اگر با این رأی ما قهرمان می شدیم همه کسانی که با گیتی پسند مشکل دارند می گفتند که با پول و فشار بر کمیته این عنوان را کسب کردیم اما حالا ثابت کردیم گیتی پسند شخصیت قهرمانی دارد و شایسته این مقام است.

وی افزود: توان فنی تیم شهید منصوری بسیار بالاتر از صبای قم بود به همین دلیل امیدمان برای کسب مقام اول بسیار زیاد بود. صبا در طول فصل با چاشنی شانس به این مقام رسید اما حالا نشان داد نمي تواند رقیب سختی برای مدعیان لیگ باشند.

طاهری خاطرنشان کرد: در صورتی که صبا در ترکیب خود بازیکنی مانند تقی زاده را داشت و او را از دست نمی داد، می توانست قهرمان شود اما حالا او برای ما توپ زنی می کند و در این روزها عملکرد شایسته ای داشته است.

مديرعامل باشگاه گيتي پسند در پايان گفت: کسب قهرمانی را به تمام بازیکنان و کادر فنی که گیتی پسند را به این جا رسانده اند تبریک می گویم./مح

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.