سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهندس صفوی خبر داد :

تمثال شهدا در معابر منطقه 15 نصب می شود

مهندس صفوی شهردار منطقه 15 از نصب 1100 تابلو تمثال شهدا تا پایان سالجاری در معابر منطقه 15 خبر داد .

 
 
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران وی ضمن اعلام مطلب فوق افزود : این اقدام با هدف زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای والامقام و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین مردم و به ویژه نسل جوان و نوجوان در دستور کار امور ایثارگران شهرداری منطقه قرار گرفته و در حال اجرا است .
 
بنابراین گزارش،‌مهندس صفوی یادآورشد: تاکنون 50 تابلو در معابر سطح منطقه و به ویژه محدوده سکونت خانواده شهدا نصب شده و 200 تابلو نیز در حال نصب است که امیدواریم تا پایان سالجاری تمام 1100 تابلویی که در برنامه د اشتیم به طور کامل نصب شود .
 
وی با اشاره به اینکه این تابلوها شامل عکس شهید ،‌تاریخ تولد ،‌شهادت ، محل شهادت و همچنین یکی از خصوصیات اخلاقی بارز شهید است افزود: این مهم در راستای تداوم انتقال ارزشهای اصیل و معنوی ایثار و شهادت از سوی اداره امور ایثارگران منطقه در حال اجراست .
 
شهردار منطقه در پایان با اشاره به اینکه یاد و خاطره شهدا همواره جاویدان خواهد ماند، ‌خاطرنشان کرد: آسایش و امنیت امروز جامعه مرهون ایثارگری ها و فداکاریهای شهدا و رزمندگان اسلام بوده و امروز وظیفه مسوولان است که تمام توان خود را در جهت تکریم خانواده معظم و گرانقدر شهدا بکار بندند.
برچسب ها: تمثال ، شهدا ، معابر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.