سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیمکت‌های لرزانی که تیمهایشان را به قعر رساندند

ثبات در کادر فنی و مدیریت از جمله عواملی است که می تواند به موفقیت یک تیم منجر شود و در مقابل آن نیز نیمکت های لرزان در بیشتر موارد شوک مثبتی برای تیم نخواهند بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، عدم ثبات در مدیریت و کادر فنی یک تیم اگر چه اغلب با عملکرد نه چندان قوی تیم ها حاصل می شود ولی باز هم در مسابقات حساس هم چون لیگ برتر ایده خوبی نیست.

هماهنگی میان مهره ها و دریافت بهترین سیستم بازی توسط سرمربی از جمله موارد زمان بر در تیم است و بدون شک نمی توان به سادگی و با سرعت به آن رسید.

چه بسیار تیم هایی که می توانستند با حل مشکلات و بحران های کوچک خود به شرایط مطلوب برسند ولی با تعویض کادر فنی خود از چاله به چاه افتادند.

در میان تیم های لیگ برتری نیز اغلب تیم هایی که در جایگاه خوبی در جدول قرار دارند از ثبات برخوردارند ولی در مقابل نیز تیم های قعر جدول بیشتر با تغییرات عمده مواجه بودند به عنوان مثال تیم صنعت نفت آبادان که امروز با 19 امتیاز قعرنشین جدول است تغییرات زیادی در کادر فنی رخ داده است.

تیمی که در ابتدا با کاستا به مسابقات آمده سپس با کاسیمیرو ادامه داد و حالا هم با فیروزی به کار خود ادامه می دهد.

در تیم گهر دورود نیز مایلی کهن جایگزین علیرضا پورمند شد که خودش هم یک مهره جایگزینی بود.
در تیم پیکان نیز فیروز کریمی به جای عبداله ویسی بر روی نیمکت نشست.

فرهاد کاظمی نیز در ذوب آهن جایگزین رسول کربکندی شد.

همه اینها شرایط مشابه نیمکت لرزان در تیم های قعرنشین است. اتفاقی که تجربه تلخی برای نمایندگانی است که هوادارانشان با هزار امید و آرزو به موفقیت آنها چشم دوخته بودند اما حالا حتی خطر سقوط را حس می کنند./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.