سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ميوه تحول بنيادين تحقق سبك زندگي اسلامي در دانش آموزان است

وزير آموزش وپرورش تحقق سبك زندگي اسلامي در دانش آموزان را ميوه تحول بنيادين توصيف كرد .

 
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، دكتر حميد رضا حاجي بابايي عصر امروز در نشست شوراي معاونان وزارت آموزش وپرورش در اردوگاه شهيد باهنر تهران با تاكيد برتشكيل شوراي فكري متشكل از كارشناسان در خصوص سبك زندگي اظهار كرد : بدنه آموزش وپرورش بايد به سمت تحقق سبك زندگي اسلامي در دانش آموزان حركت كند و اين موضوع در تمام مولفه ها از قبيل ؛ مدرسه ، كتاب ، كلاس و دانش آموز بايد نهادينه شود .
 
دكتر حاجي بابايي با بيان اينكه دبيرخانه سبك زندگي اسلامي بايد در آموزش وپرورش  ايجاد شود و برنامه هايي مطابق با سند تحول بنيادين طرح ريزي كند ، تصريح كرد : گفتمان  حاكم برآموزش وپرورش بايد سمت و سوي سبك زندگي اسلامي داشته باشد.
 
وزير آموزش وپرورش با بيان اينكه دانش آموزان  تحت تاثير شخصيت معلمان  قرار مي گيرند و تحت آموزش آنان  هستند، تاكيد كرد : در اجراي امور آموزش وپرورش بايد هم افزايي  وجود داشته باشد .
 
وي سوگيري آموزش وپرورش در مسير سبك زندگي اسلامي را  نيازمند يك راهبرد كلان دانست و گفت :  اعتقاد به اصول و فروع دين و عمل به مصاديق آن انسان را راهي بهشت مي كند و تمسك به يكي از اين  دو به تنهايي كفايت نمي كند.
 
دكتر حاجي بابايي نورانيت را وابسته به اصول دين توصيف و تصريح كرد : هر امري كه به اصول برگردد ،نوراني است و غير آن به تاريكي ختم خواهد شد .   
 
وزير آموزش وپرورش در پايان خاطر نشان كرد: بايد به سمتي حركت كنيم تا سمت گيري ها در آموزش وپرورش به تربيت بينجامد.  /ل
برچسب ها: تحول ، بنیادین ، تحقق ، سبک ، زندگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.