سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

مسکن مهر فیروزکوه معطل آورده نقدی اعضای تعاونی ها است

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران گفت: با تامین آورده نقدی از سوی اعضای تعاونی ها، تمام واحدهای پروژه بزرگ مسکن مهر فیروزکوه تا شهریور92 به بهره برداری می رسد.

ˈعلی ملکیˈدر گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارکرد: کارهای اساسی و زیربنایی در این پروژه به خوبی انجام شده است، اما سرعت پیشرفت کار مطلوب نیست.

وی با تقدیر از تلاش دستگاه های خدمات رسان در تامین امکانات زیربنایی این پروژه، افزود: بر عکس سایر نقاط، همکاری نکردن مردم در تامین آورده نقدی و سهمیه پولشان، بزرگترین معضل فراروی مسکن مهر فیروزکوه است.

ملکی خاطرنشان کرد: خدمات زیربنایی آب، برق و گاز در این پروژه به خوبی آماده شده است و تا پایان سال، هزار و 350 واحد آن رسما افتتاح می شود.

وی ادامه داد: به منظور آسفالت معابر و خیابان ها نیز دولت سهم یک میلیون تومانی خود به ازای هر واحد را پرداخت کرده و معطل سهم حدود یک میلیون تومانی اعضای تعاونی ها است.

این مقام مسؤول بیان کرد: قطعا با همکاری و تشریک مساعی اعضای تعاونی ها، تمامی واحدهای این پروژه بزرگ ملی در منطقه تا قبل از پایان شهریور 92 واگذار خواهد شد.

چهار هزار و 585 واحد در سطح شهرستان فیروزکوه در دست احداث است که هزار و 200 واحد آنها ملکی و بقیه در قالب 99 ساله است که تامین زمین آنها با دولت است.

15 تعاونی، سه انبوه ساز و سه خیّر مسکن ساز در چهار سایت دشت ناصر، ˈغرقاب درهˈ، شهرک ˈکوهسارˈ و ˈحسن آباد ارجمندˈ در این زمینه مشغول فعالیت هستند./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.