سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی موجب ناکامی اهداف غرب شده است

امام جمعه شهر آبسرد گفت: دشمن گرچه با تمامی توطئه ها و دسیسه ها سعی در تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی را دارد ولی امروز اقتدار این کشور موجب ناکامی اهداف شوم آنان نسبت به ایران شده است.

سید "احمد میرشریفی" در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به مناسبت های شمسی و قمری در هفته پیشرو، افزود: تشکیل بنیاد مستضعفان و جانبازان به فرمان امام خمینی (ره) در سال 57، تاسیس کمیته امداد امام، آغاز هفته احسان و نیکوکاری، روز درختکاری و توجه به جایگاه آن در بین آیات و روایات و هفته منابع طبیعی از مهم ترین مناسبت های این هفته است.

وی به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با رییس جمهور پاکستان اشاره کرد و ادامه داد: عمده سخنان مطرح شده در این دیدار در خصوص قطعنامه ایی بود که اخیرا در پاکستان از سوی غرب مطرح شده و همین موضوع موجب کشتار شیعیان شده است.

امام جمعه آبسرد گفت: به فرموده مقام معظم رهبری یکی از موضوعات مورد توجه در پاکستان مبارزه با ایجاد تفرقه مذهبی در بین مسلمانان و شیعیان است زیرا دشمن با این قطعنامه تمامی تلاش خویش را برای نابودی مسلمانان و شیعیان به کار بسته و این مهم بخشی از برنامه های سهیونیست است .

این مقام مسوول با بیان اینکه امروز باید بین مسلمانان جهان و شیعیان وحدت و همدلی حفظ شود، خاطرنشان کرد: وحدت و همدلی موجبات تقویت در تمامی عرصه های اقتصادی، زیربنایی، اجتماعی، امنیتی و ... را برای دین مبین اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم و تمامی اهداف غرب را در خصوص جلوگیری از ایجاد ارتباط بین ایران و دیگر کشورهای مسلمان جهان نابود می کند.

میرشریفی در ادامه به مذاکرات اخیر ایران با ۱+5 اشاره کرد و گفت: بعد از گذشت هشت ماه از مذاکرات گذشته ایران با آژانس، این دوره از مذاکرات در قزاقستان با حضور بیش از 300 خبرنگار در حالی برگزار شد که غرب به این نتیجه رسیده تا رویکرد خویش را تغییر دهد.

امام جمعه آبسرد افزود: دشمن به این باور رسیده است که حتی ایجاد وقفه در برگزاری مذاکرات و یا افزایش تحریم ها و توطئه ها نیز ایران را از حقوق خود در دستیابی و حفظ انرژی صلح آمیز هسته ایی عقب نکشد.

وی بیان کرد: گرچه دشمن همچنان به دنبال بهانه تراشی و ایجاد توطئه و دسیسه خواهد بود ولی آنچه در این میان اهمیت دارد، وجود همدلی و اتحادی است که بین مردم کشور موج می زند.

این مقام مسوول با بیان اینکه دشمن هیچگاه به مسائل حقوقی خویش نسبت به دیگر کشورها پایبند نبوده است، افزود: امروز ایران به واسطه دور زدن تحریم ها و توطئه های غرب متهم به سلح آمیز نبودن صلاح هسته ایی است، درحالی که تحریم های امروز آنان بر علیه ایران خارج از منشور سازمان ملل بوده و غیر قانونی است.

وی بیان کرد: دشمن تحریم های خود را علیه ایران به واسطه اهداف سیاسی پیش گرفته است و با دخالت در امور کشورها قصد رسیدن به اهداف خویش را دارد ولی این مقوله خود نقض حقوق بشر است./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.