سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیویورک تایمز:

عملیات نظامی در مالی به زودی به پایان نخواهد رسید

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز امروز در گزارشی نوشت: از آن جا که گروه های مسلح مالی هنوز هم در کوه های مرزی مخفی شده اند، عملیات نظامی فرانسه و چاد در مالی در آینده نزدیک به پایان نخواهد رسید.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه الیوم السابع، روزنامه نیویورک تایمز امروز یادآور شد که نیروهای نظامی فرانسوی در طول هفته گذشته علیه مناطق شمالی حملات وسیعی را آغاز کردند که در پایان منجر به کشتن بسیاری از نظامیان شد.

 روزنامه آمریکایی در گزارشی که آن را بر روی پایگاه الکترونیکی خود منتشر کرد نوشت: حملاتی که هفته گذشته با همکاری نیروهای چاد انجام گرفت، گویای آن است که عملیات نظامی فرانسوی علیه گروه های جهادی در مالی در آینده خیلی نزدیک به پایان نمی رسد و یا کاهش نخواهد یافت.

روزنامه نیویورک تایمز با بیان این که هنوز هم تعداد زیادی از گروه های جهادی در کوه های مالی مخفی شده اند افزود: کشور فرانسه بیش از 1200 نیرو و کشور چاد 800 نظامی را در مالی منتشر کرده اند که مرزهای شمالی بین مالی و الجزایر را زیر نظر دارند.

 سخنگوی رسمی ارتش فرانسوی گفت: کوه های مرزی پناهنگاه اصلی گروه های مسلح در منطقه هستند که ما در نظر داریم با گذر از کوه ها  به این گروه ها دست یابیم.

برچسب ها: مالی ، فرانسه ، چاد ، مسلح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.