سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل خبر داد

جریمه 336 میلیون ریالی اصناف متخلف در اردبیل

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: در اسفند ماه امسال بیش از 336 میلیون و 970 هزار ریال اصناف متخلف در استان اردبیل جریمه شدند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، حسین نجف‌زاده صبح امروز در جلسه شورای تنظیم بازار استان اردبیل اظهار داشت: ما همراه با سایر متولیان حوزه نظارت سعی می‌کنیم به صورت جدی با متخلفان برخورد کنیم به طوری که تا 10 اسفند 494 پرونده تخلفاتی تشکیل شده و متخلفان نیز به 336 میلیون و 970 هزار ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

وی گفت: در کنار این مجازات از محل مجازات ماه‌های گذشته حدود 843 میلیون و 357 هزار ریال وصولی جریمه را از اصناف متخلف شاهد بودیم.

این مسئول بیان داشت: ما در کنار مجازات نقدی، مجازات غیر نقدی را شامل تعطیل محل کسب، ضبط کالا، ابطال پروانه کسب، معدوم‌سازی کالا و مهر و موم شدن و لغو پروانه‌ها را مد نظر قرار دادیم تا بدین وسیله افراد متخلف تنبیه شوند.

نجف‌زاده از استقرار دو شعبه عصرانه برای مقابله با گران‌فروشی و دیگر تخلفات اقتصادی در ایام عید خبر داد و افزود: ما گشت‌های مشترکی را با حضور سایر استان‌ها راه‌اندازی کردیم و شهرهای همجوار نظیر نیر، نمین و سرعین را از طریق گشت‌های اردبیل و کوثر را نیز از طریق گشت خلخال زیر پوشش قرار می‌دهیم.

وی بیان داشت: تمامی این شعبات موظف هستند با قید فوریت پرونده‌ها را رسیدگی کنند و ما از ظرفیت نظارتی، صنعت، معدن و تجارت، علوم پزشکی، مجمع امور صنفی به مانند طرح شبنم استفاده می‌کنیم تا یک حرکت اساسی را ناظر باشیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل ادامه داد: علاوه بر کنترل اقلام اساسی مردم بر شبکه‌های سوخت نظارت داریم و در کنار آن تلاش می‌کنیم نظارت و بازرسی دقیق بر بازار را انجام دهیم.
برچسب ها: تعزیرات ، اصناف ، اردبیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.