سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

حضور پررنگ کردستان در جشنواره ملی صدای عشایر

قائم مقام رئیس سازمان و مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان از حضور پررنگ این استان در جشنواره ملی صدای عشایر به همت تمامی دستگاه‌های مربوطه خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج، میمنت آبادی گفت: استان کردستان با 25 غرفه از صنایع دستی و سوغات و غذاهای محلی و ارائه اقلام تبلیغاتی در دو سالن شماره 38 (آلمان) و سالن شماره 41  آثار هنرهای صنایع دستی و فرهنگی و جاذبه های گردشگری استان را به معرض دید بازدیدکنندگان قرار دادند.
وی افزود: هنرمندان صنایع دستی کارهای خودرا در زمینه نازک کاری چوب، معرق، منبت، گلیم، خراطی، نساجی سنتی، زیورآلات سنتی، کلاش بافی، جانماز و لباس کردی هنرهای در غرفه های استان کردستان به نمایش گذاشتند.
قائم مقام رئیس سازمان و مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان همچنین افزود: در بخش گردشگری با حضور دفاتر خدمات مسافرتی و با همکاری معاونت گردشکری استان کردستان اقدام به معرفی جاذبه های گردشگری استان در قالب فیلم، نصب بنرو پلاکارد، استند و اهداء کاتالوگ و بروشور از منظر و جاذبه های گردشگری به همراه معرفی مراسمات و آیین های سنتی مختص به استان کردستان به بازدیدکنندگان این نمایشگاه نمودیم.
میمنت آبادی از بازدید و استقبال بسیار خوب مهمانان داخلی و خارجی و همچنین بازدید رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور از غرفه ها و برنامه های استان کردستان خبر داد./س
برچسب ها: جشنواره ، عشایر ، بازدید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.