سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری:

38 مدرسه قرآنی در چهارمحال و بختیاری فعال است

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از فعالیت 38 مدرسه قرآنی در استان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، علیرضا کریمیان پیش از ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: مربیان تربیتی سربازان ولی‎فقیه هستند که در تربیت و پرورش نسل جوان کشور رسالت سنگینی بر عهده دارند.

وی با گرامیداشت هفته تعلیم و تربیت اسلامی افزود: از هشتم تا چهاردهم اسفند‌ماه با عنوان هفته تعلیم و تربیت اسلامی در کشور نامگذاری شده و تلاش ما بر این است تا در این هفته با اجرای برنامه‌های متعدد این هفته را به نحو شایسته‌ای گرامی بداریم.

کریمیان ادامه داد: امور تربیتی شجره طیبه‌ای است که به پشتوانه اندیشه‌های رفیع و انسان‌ساز امام راحل، مقام معظم رهبری و همت بی‌بدلیل دو شهید بزرگوار عرصه اخلاص و خدمت، شهیدان رجایی و باهنر در مجموعه آموزش و پرورش ایران اسلامی شکل گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به برنامه‌ها و فعالیت‌های حوزه پرورشی در کشور، تصریح کرد: این نهاد از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در مقابله با فرقه‌های نوظهور و باورهای انحرافی که از سوی دشمن تبلیغ می‎شد توانست گام مهمی را در  زمینه تربیت دینی ایفا کند.

کریمیان، تعداد مشاوران فعال در حوزه آموزش و پرورش استان را 278 نفر برشمرد و گفت: علاوه‌ بر این تعداد، 829 نفر نیز به عنوان مربی پرورشی در مدارس استان فعال هستند.

وی با اشاره به فعالیت 38 مدرسه قرآنی در استان گفت: از این تعداد 34 مدرسه قرآنی در نوبت صبح و چهار دارالقرآن تخصصی در نوبت بعدازظهر فعال است.

کریمیان از درخشش دانش‎آموزان استان در مسابقات قرآنی کشور در سال تحصیلی جاری  خبر داد و افزود: کسب رتبه‌های برتر در حوزه‌های حفظ، مفاهیم و روخوانی قرآن کریم و در رشته نهج‌البلاغه از جمله این موفقیت‌هاست.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی در هفته تعلیم و تربیت دینی در استان گفت: همایش تجلیل از مربیان پرورشی، برگزاری مسابقه کتابت آیه 164 سوره مبارکه آل عمران، غبارروبی و عطرافشانی شهدای گمنام، برپایی مسابقات قرآنی، جشن سپاس مربی در مدارس استان، نشست‌های بصیرتی و برپایی ایستگاه نقاشی از مهم‌ترین برنامه‌هاست.

برچسب ها: مدرسه ، قرآنی ، آموزش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.