سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهمترين عناوين بين الملل

مهمترين عناوين بين الملل در روزي که گذشت :

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ،
دبيرکل سازمان ملل و فرستاده اين سازمان به سوريه امروز در ژنو اوضاع سوريه را بررسي خواهند کرد.
مدير عامل هيئت فدرال همكاري هاي نظامي-فناوري روسيه از زيان كشورش به دليل عدور صدور سامانه دفاعي "اس300" به ايران خبر داد.
شبکه فاکس نيوز از حمله گسترده سايبري به حساب هاي بانکي شهروندان آمريکا خبر داد.
شبكه الميادين از سفر امروز وليد المعلم وزير امورخارجه سوريه به ايران خبر داد.
این روزنامه اگرچه تلاش می‌کند توافق ایران را با برگزاری دو دوره مذاکرات در 5 هفته آینده تغییر موضع جمهوری اسلامی و موافقت با توقف بخشی از فعالیت هسته‌ای به‌خاطر کاهش تحریم‌های فلج‌کننده اقتصاد ایران جلوه دهد؛ اما در نهایت نتیجه‌گیری‌ می‌کند که این غرب است که با خواسته‌های ایران موافقت کرده است.
کریستینا فرناندز ، رئیس جمهور آرژانتین روز گذشته ضمن اشاره به یافتن حقیقت از طریق تفاهمنامه ميان ايران و آرژانتين درباره پرونده "‌آميا " اعلام کرد که تا لحظه آخر از این تفاهمنامه دفاع خواهد کرد.
معترضان در مخالفت با کنفرانس آتي کميته امور عمومي اسرائيل و آمريکا (ايپک) مقابل دفتر اين گروه در واشنگتن تجمع کردند تا درباره نفوذ اين لابي يهودي در سياست آمريکا به مردم هشدار دهند.
دکتر عاصم حسين مشاور نفتي گفت مراسم کلنگ زني خط لوله گاز ايران و پاکستان روز يازدهم مارس(21 اسفند) برگزار خواهد شد.
وليد المعلم وزير خارجه سوريه در کنفرانس خبري مشترک با علي اکبر صالحي همتاي ايراني خود از تطابق ديدگاه هاي سوريه و ايران خبر داد و افزود ما به برکت پايداري مردم و رهبري سوريه و حمايت دوستان به مقاومت ادامه مي دهيم.
عضو ائتلاف ملي عراق تاكيد كرد، درخواست برخي از سخنرانان در جریان اعتراض ها برای كمك گرفتن از رجب طيب اردوغان نخست وزير تركيه، حاوي اين پيام روشن است كه دخالتي آشكار در عراق وجود دارد.
شاخص سهام بورس هاي جهان طي هفته اي که گذشت همراه با نوسان بوده است.
منابع خبري از ورود جان كري وزير امور خارجه آمريكا به مصر خبر دادند.
مفتی عربستان اعلام کرد انتقاد کردن و نصیحت به پادشاه عربستان باعث رسوایی است و هر نوع انتقادی باید در خلوت و به شکل خصوصی بیان شود.
جاده فرودگاه بين المللي حلب از افراد مسلح پاکسازي شد .
مشاور رسانه اي شاه بحرين از شبکه الجزيره قطر به شدت انتقاد کرد.
"كوين برت" در مقاله جديدي كه در "پرس تي وي" منتشر كرده است به نقش مستقيم رژيم صهيونيستي در واقعه يازدهم سپتامبر اشاره كرده و اظهار داشته كه شادي كودكان صهيونيست در مراسم پوريم بدليل وقوع واقعه يازدهم سپتامبر خود شاهدي بر اين مدعاست.
شبكه اسكاي نيوز از سقوط يك هواپيما در شرق عربستان خبر داد.
روزنامه "كريستين ساينس مانيتور" در مقاله اي تحت عنوان "تبديل شدن مصر به ايراني ديگر: هشداري براي جان كري" ضمن اذعان به تاثير پذيري موج بيداري اسلامي از الگوي موفق جمهوري اسلامي ايران در منطقه اذعان مي كند كه دولت مصر كشورمان را الگويي براي خود قرار داده است.
در حمله هواپيماي بدون سرنشين نيروهاي ائتلافي تحت فرماندهي سازمان پيمان آتلانتيک شمالي (ناتو) در استان کونر در شرق افغانستان که روز شنبه انجام شد پنج تن کشته شدند .
رسانه هاي لبناني از ديدار غضنفر ركن آبادي سفير ايران در بيروت با رئيس جمهور اين كشور خبر دادند.
تسليحات پيشرفته ساخت صنايع نظامي رژيم صهيونيستي نقشي مهم در نبردهاي سوريه به خصوص نبردهاي اطراف دمشق داشته و دارد و شورشيان مسلح به صورت منظم از اين تسليحات عليه ارتش ملي اين کشور استفاده مي‌کنند.
منابع خبري از بسته شدن سفارتخانه آمريكا در قاهره درر روز آينده گزارش دادند.
روزنامه نگار تونسي گفت: شهروندان تونسي با اوضاع اقتصادي بدي روبرو هستند.
با توجه به اينکه اتحاديه اروپا قصد دارد کمکهاي مالي اش را به افغانستان متوقف کند نگراني درباره گسترش بيشتر فقر در بين کودکان در اين کشور وجود دارد.



برچسب ها: بین الملل ، عناوین ، خبر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.