سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان/

همدان استان برتر در اقامه نماز شد

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان به عنوان استان برتر در اقامه نماز از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد تجلیل قرار گرفت.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  با برگزاری مراسمی که پنجم اسفند با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن سینمایی این وزارتخانه برگزار شد، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان به عنوان استان برتر در اقامه نماز از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد تجلیل قرار گرفت.

معاونت اداری مالی وزارتخانه، مدیران کل ارشاد استان‌های تهران، گلستان، کرمانشاه، اصفهان و شماری از سازمان‌ها، مراکز و ادارات ارشاد استانی و داخلی وزارتخانه به عنوان فعالان اقامه نماز معرفی و با اهدای لوح تقدیر و جوایزی توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد تجلیل قرار گرفتند.

خسرو بیات، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان نیز موفق به کسب رتبه برتر در این همایش شد و لوح سپاس خود را از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرد.

سید محمد حسینی در این لوح آورده است: اکنون که به شکرانه این توفیق و به پاس زحمات جنابعالی به عنوان چهره موفق در عرصه نماز که منجر به کسب مقام «شایسته تقدیر» وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بیست و یکمین اجلاس سراسری نماز شده، این لوح یادبود را که قطره‌ای است در مقابل اقیانوس شکر و سپاس الهی از بندگان خاص خود، تقدیم حضورتان می‌کنیم.

در این همایش مشاور وزیر و دبیر ستاد اقامه نماز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز با اهدای لوح سپاس از زحمات حبیب‌الله شهنوازیان، مسئول ستاد اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قدردانی کرد./ج1

برچسب ها: همدان ، نماز ، توفیق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.