سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

برترین‌های مسابقات کاراته قهرمانی بانوان کشور در اراک معرفی شدند

برترین‌های مسابقات کاراته قهرمانی بانوان کشور در اراک معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک ، در رده سنی امید 122 نفر در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک به رقابت با یکدیگر پرداختند که در پایاندر وزن 53- کیلوگرم سروناز کاظم پور از مازندران در وزن 60- کیلوگرم شيما آل سعدي از فارس و در وزن 60+ کیلوگرم طراوت خاکسار از تهران مقام نخست را بدست آوردند.

در رده بندی تیمی رده سنی امید، تهران بادو طلا و یک نقره در مکان نخست ایستاد، استان‌های فارس و مازندران هر یک با یک مدال طلا دوم شدند و تیم‌های گیلان و کرمان با یک نقره و یک برنز مشترکاً در جایگاه سوم قرار گرفتند.

در کاتا انفرادی نوجوانان که 34 نفر حضور داشتند فاطمه صادقی از تهران در مکان اول قرار گرفت، مهدیه شکور از تهران عنوان دومی را بدست آورد، مهرآسا اولادی از مازندران و نسترن عزیزی از کهکیلویه و بویراحمد سوم مشترک شدند.

در کاتا انفرادی جوانان، صبا روشن قیاس از تهران مقام نخست را کسب کرد، مائده نصیری‌پی از تهران در جایگاه دوم ایستاد، آیسان شاهی‌پور از تهران و فاطمه سیدی از کرمان مشترکاً در مکان سوم قرار گرفتند. در این رده سنی 37 نفر شرکت داشتند.

در کاتا انفرادی امید هم، زکیه رحمانی از تهران بر سکوی اول جای گرفت، هانیه بهلولی از زنجان دوم شد، کیانمهر کیانی از کرمان و فاطمه چیذری از البرز سوم مشترک شدند. 28 نفر در این رده سنی با هم مبارزه کردند.

در کاتا تیمی زیر 17 سال گیلان با ترکیب (سارا بهمنیار، زهرا پروانه، فائزه نوروزی) اول شد، مازندران با ترکیب(مهلا رحيم پور، مریم زمانی، محدثه نوری) در مکان دوم ایستاد، دو تیم تهرانی با ترکیب (نگار رجبی، نرگس حوری آبادی ، سارا پاشا زانوسی ) و (نازنین خزایی، فاطمه افشار، فاطمه صادقی) مشترکاً به عنوان سومی دست یافتند.

در کاتا تیمی بالای 17 سال هم تیم تهران با ترکیب (فاطمه کاوندی، عاطفه صوفی، فاطمه کشاورز) به مقام اولی رسید، البرز با ترکیب (سحر عیلزاده، پریسا ابراهیمی و زهرا تاجیک) عنوان دومی را در اختیار گرفت و تیم‌های تهران با ترکیب (زکیه رحمانی، سبا روشن قیاس، درنا حیدری) و اصفهان با ترکیب (سعیده جاوری، مريم کريمي، فاطمه مأنوسی) مشترکاً سوم شدند.

در کاتا تیمی زیر 17 سال، 27 تیم و در کاتا تیمی بالای 17 سال،23 تیم حضور داشتند.

در رده سنی بزرگسالان هم تیم تهران با کسبپنج مدال طلا وپنج برنز مقام نخست را کسب کرد، کرمانشاه با یک طلا، دونقره و یک برنز دوم شد و تیم اصفهان با یک طلا ودو برنز در جایگاه سوم قرار گرفت./س

برچسب ها: کاراته ، قهرمانی ، اراک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.