سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

هماهنگی با محیط زیست خوستان برای احداث موج شکن

مدیرکل محیط زیست خوزستان گفت: بنادر و سایر دستگاه های استان برای احداث هرگونه موج شکن باید با این اداره کل هماهنگی لازم را داشته باشند.

 به گزارش باشگاه جبرنگاران خوزستان، احمدرضا لاهیجان زاده در نشست با مدیران اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، راهکارهای افزایش همکاری بین این ادارات کل را مورد بررسی قرار داد.

لاهیجان زاده ضمن برشمردن اهمیت محیط زیست دریا، بر شناخت و حفاظت از این موهبت الهی تاکید و اظهار کرد: استان خوزستان با دارا بودن رودخانه های مهم و پرآب،تالابهای عظیم و دسترسی به دریا نسبت به سایر استانها از امتیازات ویژه ای برخوردار است که باید در اجرای پروژه های مهم در این بخش به محیط زیست منطقه توجه ویژه شده تا از آسیب به طبیعت جلوگیری شود.

مدیرکل محیط زیست خوزستان از مجموعه مدیران اداره کل بنادر استان خواست تا قبل از احداث هرگونه موج شکن با این اداره کل هماهنگی لازم به عمل آید و همچنین از توان اداره کل بنادر و دریانوردی در پایش آنلاین و کنترل آلودگی های زیست محیطی در منطقه استفاده شود و برنامه های توسعه در این بخش با توجه به حساس بودن زیستگاه های آبی منطقه به اداره کل محیط زیست اطلاع رسانی شود.

لاهیجان زاده با اعلام اینکه پسماندهای این بخش از تنوع زیاد برخوردارند از مسئولان خواست تا در راستای مدیریت پسماندهای خود برنامه های متناسب با نوع پسماند داشته باشند.

وی در این نشست ضمن درخواست ایجاد هسته زیست محیطی، خواستار مشارکت اداره کل بنادر و دریانوردی در اجرای طرح محیط یار شد./س
برچسب ها: احداث ، موج شکن ، محیط زیست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.