سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فارس/

شيراز آماده اسکان ميهمانان و گردشگران نوروزي

با آماده سازی اقامتگاه ها ،کمپ ها و مکانهای نصب چادر شیراز آماده پذیرایی از گردشگران و مسافران نوروزی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس ، فرمانداری شیراز گفت: امسال یک کمپ به کمپ‌های نوروزی سال 92 در شیراز اضافه شد و علاوه بر آن 14 پارک برای اسکان و نصب چادر مسافرتی ویژه زائران و مسافران نوروزی توسط ستاد اسکان شهرداری شیراز در نظر گرفته شده است که با تمهیدات اندیشیده شده پنج کمپ نوروزی نیز پذیرای زائران و میهمانان نوروزی می‌شود.
آقای زرین کلاه افزود: بیش از هفت هزار کلاس نیز توسط ستاد اسکان آموزش و پرورش شیراز در اختیار زائران و مسافران فرهنگی قرار می‌گیرد و 40 مسجد نیز با هماهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه این استان نیز آماده پذیرایی از مسافران است.
وی گفت: سالن‌های سرپوشیده هلال احمر، اداره ورزش و جوانان و شهرداری شیراز نیز در صورت بروز بارندگی آماده پذیرایی از میهمانان و زائران خداجوی سومین حرم اهل بیت (ع) می‌شود و در این زمینه تمهیدات لازم مانند پارسال اندیشیده شده است.
بنابر اعلام ستاد اسکان نوروزی شیراز تاکنون بیش از 100 موجر نسبت به ثبت نام اقدام کرده‌اند که 50 منزل ثبت نام شده نیز توسط کارشناسان مربوطه کارشناسی و مورد تائید قرار گرفته است.
نماینده عالی دولت در شهرستان شیراز در مورد نظارت بر قیمت‌ها و بازار در ایام نوروز نیز گفت: بیش از هزار و 400 بازرس بر قیمت‌ها و بازار در قالب 45 اکیپ با خودرو، موتورسوار و پیاده در ایام نوروز نظارت و بازرسی می‌کنند.
وی در پایان با بیان اینکه شیراز آماده پذیرایی از زائران خداجو و مسافران شده است، ابراز داشت: فعالیت زیباسازی شهر توسط شهرداری آغاز شده و علاوه بر افزایش تعداد سرویس‌های بهداشتی و حمام در کمپ‌های نوروزی ، با هماهنگی‌های انجام شده درمانگاه‌های سیار نیز ایجاد می شود و 17 پست آتش‌نشانی در نقاط مختلف شهر با توجه به تراکم و حجم زائران ، فعال می‌شوند./س

برچسب ها: اسکان ، نوروزی ، شیراز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.