سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با یادی از بازیگران فقید تئاتر ایران؛

نمایش« ارخش» به زنده یاد نعمت اسداللهی تقدیم شد

نویسنده و کارگردان نمایش «ارخش» جمعه 11 اسفند ماه با یادی از بازیگران درگذشته تئاتر ایران اجرای خود را به زنده یاد نعمت اسداللهی تقدیم کرد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر ، مسعود دلخواه بعد از پایان نمایش ضمن یادبود هنرمندان درگذشته تئاتر ایران ، خاطر نشان کرد: امشب در خدمت خانواده هنرمند ارجمندی هستیم که قرار بود نقش آرش نمایش را بازی کند اما متاسفانه درگذشت نابهنگام این هنرمند ارزشمند ، خوب ، دانا و آگاه فرصت این حضور را از ما گرفت و ما نتوانستیم در خدمت ایشان باشیم .
وی ادامه داد : به نمایندگی ازگروه اجرایی نمایش با کمال افتخاراجرای امشب نمایش خود را به خانواده این هنرمند ارجمند تئاتر ایران تقدیم می کنم و امیدوارم این اقدام فرصت مناسبی برای تقدیر از زحمات ارزشمند این هنرمند فقید تئاتر ایران باشد.
براساس این گزارش اسماعیل پوررضا ، مهوش افشارپناه ، میترا قمصری و ژیلا سهرابی از جمله هنرمندانی بودند که در اجرای جمعه 11 اسفند این نمایش در تالار چهارسو حضور داشتند .
شایان ذکر است نمایش «ارخش» نوشته و کار مسعود دلخواه هر روز غیر از شنبه ها ساعت 17 در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر به صحنه می رود ./ي2

برچسب ها: نمایش ، ارخش ، اسدالهی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.