سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

معاون سینمایی وزارت ارشاد نسبت به نوسازی سینمای پارس آباد تاكید كرد

معاون سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نسبت به بازسازی ، مرمت و فعالیت تنها سینمای شهرستان مرزی پارس آباد در شمال استان اردبیل تاكید كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / 'جواد شمقدری' در بازدید از سینما انقلاب پارس آباد، افزود: در صورت تامین یك سوم اعتبار موردنیاز برای تعمیر و نوسازی این سینما از سوی استانداری اردبیل، وزارت ارشاد دو سوم بقیه را تخصیص خواهد داد.

وی، اظهار كرد: ما برای اختصاص دو سوم اعتبار لازم برای بازسازی این مكان فرهنگی و هنری، مشكلی نداریم به شرط آنكه استانداری یك سوم هزینه اجرای این طرح را تقبل كند.

معاون سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: در صورت موفقت استانداری، تفاهم نامه ای در این زمینه بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری تهیه و بلافاصله مطالعات این طرح شروع خواهد شد.

شمقدری، با اشاره به موقعیت جغرافیایی و مرزی این شهرستان، به ضرورت فعالیت سینما در این منطقه تاكید كرد و گفت: نیاز است این سینما كه سینماهای قدیمی كشور است به صورت اساسی بازسازی شود.

فرماندار پارس آباد نیز گفت: سینما انقلاب پارس آباد به عنوان تنها سینما در دشت مغان در حدود 40سال پیش شروع به فعالیت كرده است.

'ولی كریمی، افزود: این سینما 450نفر گنجایش دارد و بازسازی و شروع دوباره فعالیت آن یكی از مطالبات و خواسته های جدی مردم فرهنگ دوست این منطقه است/س 

برچسب ها: اردبیل ، نوسازی ، سینمای ، پارس ، آباد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.