سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فارس/

پيشرفت 90 درصدي مراحل ساخت شهرک فناوري شيراز

شهرک فناوری شیراز در زمینی به مساحت 7 هکتار با 90 درصد پیشرفت ساخته می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس ، مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس گفت : این شهرک ساختمان مرکزی برای استقرار شرکت های دانش بنیان ،‌ واحدهای فنی و مهندسی و خدمات مشاوره ای دارد که با استقرار این شرکت ها بستر مناسبی برای استقرار گروههای خدمات مشاوره ای در جوار صنایع مستقر در شهرک صنعتی فراهم می شود.
علی صداقت پور افزود : مجموعه ساختمان کسب و کار شهرک فناوری شیراز تا خردادسال آینده به بهره برداری خواهد رسید .
او با بیان اینکه ساختمان کسب و کار شهرک فناوری شیراز با 5 هزار و 400 متر مربع علاوه بر استقرار شرکتهای فنی و مشاوره ای ؛ امکاناتی نظیر سالن کنفرانس ،‌ سالن همایش و آزمایشگاههای مرجع دارد گفت : در این شهرک زمینه استقرار اساتید دانشگاهی و همچنین مراکز پیوند دانشگاه با صنعت فراهم خواهد شد.
آقای صداقت پور با تاکید بر نقش مهم و ویژه اساتید دانشگاهی و صاحبنظران صنعتی در راه اندازی شهرک فناوری شیراز گفت : این شهرک با هدف توجه اصلی و اساسی به مباحث جنبش نرم افزاری و تولید علم و لزوم کاربردی کردن علوم ، تحقیقات و پژوهشها در بخش صنعت راه اندازی خواهد شد .
وی با بیان اینکه امروز در زمینه ارتقاء تعامل و همکاری های بین صنعت و دانشگاه خلاء وجود دارد گفت : راه اندازی شهرک فناوری می تواند بخشی از این خلاء را برطرف سازد.
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس افزود: در شهرک صنعتی بزرگ شیراز حدود 800 واحد صنعتی فعال و بیش از 1 هزار واحد صنعتی در مرحله ساخت و ساز قرار دارد و این شهرک صنعتی بزرگترین شهرک صنعتی جنوب کشور محسوب می شود .
وی افزود : تاکنون برای اجرای مراحل مختلف شهرک فناوری شیراز حدود 35 میلیارد ریال هزینه شده و این شهرک یکی از مجهزترین شهرکهای فناوری و مراکز خدمات کسب و کار کشور محسوب می شود./س

برچسب ها: شهرک ، فناوری ، شیراز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.