سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

نزدیکی صنعت ساری یک گام دیگر به لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور

تیم صنعت ساری با پیروزی مقابل مهمان خود یک گام دیگر به لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور نزدیک تر شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران ، تیم صنعت ساری که در هفته بیست و یکم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور در حضور تماشاگران خود در ورزشگاه شهدای ساری میزبان کاسپین قزوین بود در نهایت با برتری یک بر صفر مقابل حریف یک گام دیگر صعودش را به لیگ دسته اول فوتبال کشور هموارتر کرد.

تنها گل تیم فوتبال صنعت ساری را سید کاظم ساداتی در دقیقه 88 به ثمر رساند و سه امتیاز با ارزش به جمع امتیازات صنعت ساری افزوده شد.

نیمه نخست دو تیم برای محک یکدیگر به میدان رفتند و به جز در یکی دو صحنه بیشتر اوقات بازی توپ توسط بازیکنان دو تیم در وسط میدان در گردش بود.

با شروع نیمه دوم تیم میزبان برای اینکه فاصله امتیازات را با تیم صدرنشین کمتر کند با تشویق هوادارانش و همچنین با اخراج یکی از بازیکنان مهمان بازی بهتری ارائه داد و در سه نوبت توسط اسماعیل صمدی، سید احد شفیعی و مهدی دستاران موقعیت خلق کرد ، که در امر گلزنی ناموفق بودند.

در مقابل تیم مهمان نیز در دو نوبت توسط علی فتحی و فرشاد محمد یاری در نیمه دوم موقعیت گلزنی داشتند که ناموفق بودند.

مهدی یزدان دوست از تیم کاسپین قزوین در دقیقه 67 پس از دریافت کارت زرد دوم توسط داور از زمین اخراج شد همچنین در این دیدار محمد مهدی کامل بازیکن کاسپین قزوین و عادل رمضانی از صنعت ساری از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

تیم فوتبال صنعت ساری با این پیروزی ارزشمند صاحب 36 امتیاز شد و فاصله امتیازات خود را با تیم صدرنشین به یک امتیاز کاهش داد و با دو پله صعود در رده سوم قرار گرفت و همچنان از مدعیان صعود برای لیگ دسته اول فوتبال کشور در فاصله پنج هفته تا پایان این رقابتها است./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.