سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسفناني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عدم تخصيص بودجه 92به کاداستر / دولت خود بودجه کاداستر را تقبل مي‌کند

سخنگوي کميسيون حقوقي مجلس گفت: اجراي طرح کاداستر نهايي نشده و نيازي به تخصيص بودجه نداشته چرا که در يکي از مواد اين لايحه خود دولت بودجه اين طرح را تقبل کرده است.

"محمدعلي اسفناني" در گفتگو با خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران در رابطه با آخرين وضعيت "لايحه کاداستر" اظهار داشت: اين لايحه در کميته حقوق خصوصي مجلس در حال بررسي است.

 وي ادامه داد: تا کنون چند ماده از مواد اين لايحه تصويب شده و بعد از تصويب در کميته حقوق خصوصي در دستور کارکميسيون حقوقي قرار مي‌گيرد.

 سخنگوي کميسيون حقوقي تصريح کرد: اين لايحه تا اواخر شهريور ماه سال آتي براي تصويب نهايي به صحن علني مجلس خواهد آمد.

 اسفناني در رابطه با اختصاص بودجه به اجرايي  شدن اين طرح گفت: فعلا اين طرح نهايي نشده و نيازي به تخصيص اعتبارات و بودجه نداشته چرا که در يکي از مواد اين لايحه خود دولت بودجه اين طرح را تقبل کرده است.

 سخنگوي کميسيون در پايان خاطرنشان کرد: اين لايحه حدود و ثغور تمامي زمين‌ها را مشخص کرده و قانون مربوط به اراضي اعم از دولتي، غيردولتي، موقوفه و ... را تعيين مي‌کند.

گفتني است؛ لايحه کاداستر توسط دولت براي مشخص کردن اراضي کشور با همکاري کميسيون کشاورزي و کميسيون حقوقي در حال بررسي بوده که با تصويب اين لايحه تمامي اراضي کشور مشخص شده و تبعات منفي آن اعم از موقوفه خواري و زمين‌خواري به حداقل مي‌رسد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: بودجه ، کاداستر ، اسفنانی ، دولت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.