سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر اجرایی فدراسیون شنا:

شناگران بزرگ سال فاصله معنا داری با رکورد های خود دارند / علیرضایی شانسی برای حضور در مسابقات جهانی ندارد

مدیر اجرایی فدراسیون شنا گفت: چهارمین مرحله رقابت های شنای باشگاه های کشور تیم نفت و گاز امیدیه توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

 محسن سمیع زاده مدیر اجرایی فدراسیون شنا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: با پایان چهارمین مرحله مسابقات شنای باشگاه های  کشور  تیم های نفت و گاز امیدیه  مقاومت بسیج و نفت تهران در جایگاه اول تا سوم ایستادند و این درحالی است که در بین شناگران حاضر در این رقابت ها جوان تر ها عملکرد بهتری داشتند و توانستند  در مقابل برترین ها عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارند.
 
وی گفت:  اما در مقابل شناگران رده سنی  بزرگسالان با رکورد های خود فاصله زیادی داشتند که این فاصله ها بسیار معنا داری است اما در مقابل شناگران نوجوان  و جوان عملکرد بهتری داشتند و در نظر داریم با اهدا پاداش های غیر نقدی  از آنها تقدیر کنیم.
 
وی افزود:  متاسفانه با توجه به اینکه طی چند سال اخیر شنا به دلیل برخی مشکلات دچار فرسایش شده بود  همین امر باعث شد تا شناگران دچار افت شدند و انگیزه کافی برای انجام تمرینات آماده سازی نداشتند

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه شناگران برای حضور در تمرینات نیاز به انگیزه کافی دارند اما خوشبختانه  با  حضور محسن رضوانی در فدراسیون این مشکلات به مرور برطرف خواهد شد و به مرور شناگران به شرایط  ایده آل خود باز می گردند.
 
وی در خصوص انتخاب نفرات اعزامی به بارسلونا اسپانیا گفت:  با توجه به اینکه مسابقات جهانی محل حضور برترین ها است به  همین دلیل بهترین ها به این رقابت ها  اعزام می شوند  و ما در نظر داریم از بین شناگران حاضر در لیگ مسافران بارسلونا را گزینش کنیم.
 
وی یاد آور شد: با  توجه به اینکه محمد علیرضایی مدت زیادی است که در مسابقات متخلف حضور نداشته است به همین دلیل  شانسی برای حضور  در رقابت های جهانی اسپانیا نخواهد داشت البته قرار است شناگران به رقابت های کره جنوبی نیز اعزام  شوند که علیرضایی این فرصت را خواهد داشت که با حضور در مسابقات انتخابی شانس خود را برای حضور در  این پیکارها امتحان کند اما باری حضور در رقابت های بارسلونا زمان کافی برای برگزاری مسابقات انتخابی نداشتیم./آق
 





برچسب ها: اجرایی ، فدراسیون ، شنا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.