سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

12 تا 18 اسفند برگزار می شود؛

جشنواره نیکوکاری و احسان در 60 ثانیه

مدیر روابط عمومی کمیته امداد از برگزاری جشن نیکوکاری امسال با نماد 60 ثانیه از 12 تا 18 اسفند خبرداد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، عباس دارایی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: جشن نیکوکاری امسال با نام جشنواره احسان و نیکوکاری با نماد 60 ثانیه و با شعار سلامت، توانمندی و تحکیم خانواده برگزار خواهد شد.

وی افزود: احسان و نیکوکاری در تمام زندگی مردم وجود دارد و کمیته امداد هر سال یک یادآوری در سطح اجتماعی می کند.

وی با بیان اینکه زنگ احسان و نیکوکاری 16 اسفند همزمان در همه ی مدارس کشور به صدا در می آید اظهار داشت: به صدا در آمدن زنگ نیکوکاری در مدارس و گسترش فرهنگ احسان و نیکوکاری بین دانش آموزان و توسعه ی این فرهنگ در سطح جامعه بسیار موثر است.

وی با بیان این مطلب که از 18 اسفند پایگاه های نیکوکاری امداد فعال می شوند، گفت: پایگاه های کمیته امداد با همکاری بسیج شهری، مساجد فعال می شوند و در روز جمعه در میعادگاه نماز جمعه پایگاه های کمک رسانی فعال هستند.

عباس دارایی در ادامه بیان داشت: 100 هزار پایگاه در مدارس، 15 هزار پایگاه با همکاری بسیج و 30 هزار پایگاه در مساجد سراسر کشور برای برگزاری جشن نیکوکاری فعال می شوند.

وی در پایان در خصوص جمع آوری هدایا در مدارس خاطر نشان کرد: در مدارس، اولیای مدارس نیازمندان را شناسایی و هدایا را بین آنان توزیع می کنند و فقط آمار اقدام جمع آوری شده به کمیته امداد اعلام می شود./ز

برچسب ها: بنتل ، بملت ، بکلن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.