سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ايميل هايي با مضمون انتقام گیری دردسرساز شد

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ از دستگیری فردی که با ارسال ایمیل های دروغین علیه همکارش قصد انتقام گیری از او را داشت خبر داد و گفت: متهم در اعترافات خود صراحتاً به جرم خود اقرار کرده است.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ کاکوان افزود :پیرو شکایت فردی مبنی برهتک حرمت وی، ماموران اقدامات خود را آغاز کردند.
وي بيان كرد: بنابر اظهارات شاکی مدتی است که فرد ناشناسی با ارسال ایمیل های خلاف واقع علیه وی برای مدیر و تعداد زیادی ازهمکارانش، موجب هتک حرمت او شده است.
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ اظهار داشت: پس از بررسی و تحقیقات تخصصی صورت گرفته متهمه که از همکاران سابق شاکی بود شناسایی و به این پلیس احضار شد، وی پس از مواجهه با مدارک پلیس به جرم خود اعتراف و اقرار کرد چندی پیش از شرکت اخراج شدم و دلیل اخراج خود را دشمنی های شاکی در اداره با خود می دانم و قصد انتقام جویی از او را داشتم.
وي درخاتمه به تمامی افرادی که به هر نحو اقدام به هتک حیثیت افراد در محیط مجازی می کنند هشدار داد و اعلام کرد: بر اساس قانون جرایم رایانه ای هر کس در فضای مجازی موجبات هتک حیثیت شهروندان را فراهم کند افزون بر اعاده حیثیت به حبس و جزای نقدی محکوم می شود. /ز
 

برچسب ها: فتا ، انتقام ، ایمیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.