سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زورگیر مسلح با تخریب 5 خودرو به کارش پایان داد+ عکس

سر کلانتر ششم پلیس پایتخت گفت: فرد مسلحی که با همراه داشتن یک قبضه اسلحه کمری، گاز اشک آور و یک قبضه چاقو از هموطنان زورگیری می کرد دستگیر شد.


سرهنگ عباس دانشجو در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: عوامل تخصصی کلانتری 169 مشیریه در پی چندین فقره شکایات از سوی هموطنان مبنی بر سرقت اموالشان به زور سلاح گرم و سرد، اقدامات اطلاعاتی خود را آغاز کردند.

سر کلانتر ششم پلیس پایتخت اظهار داشت: پس از بررسی بیشتر و تجمیع اطلاعات بدست آمده ماموران با تجربه کلانتری توانستند با استفاده از چهره نگاری هویت متهم زورگیر را به نام اکبر 25 ساله مشخص کنند.

وی افزود: به دنبال این موضوع عوامل اطلاعات با کنترل تمامی مناطق موفق شدند در ساعت 19:30 شب گذشته از حضور متهم نامبرده در منطقه بوعلی آگاهی یابند.

این مقام مسئول انتظامی تصریح کرد: بلافاصله چندین اکیپ از ماموران عملیات به منطقه اعزام شدند که متهم با رویت ماموران با یک دستگاه پراید سفید اقدام به فرار کرد و به سمت سه راه افسریه متواری شد.

سرهنگ دانشجو ابراز کرد: متهم که در چندين مسیر حرکت خود را تغییر داد در نهایت وارد اتوبان امام رضا (ع) گردید که با کمک واحدهای گشتی دیگر و ایجاد طرح های راه بندان مصنوعی متهم با 5 دستگاه خودرو برخورد کرده و متوقف شد.

سر کلانتر ششم پلیس پایتخت گفت: این زورگیر مسلح که قصد فرار به صورت پیاده را داشت با شلیک چند تیر زمین گیر و دستگیر شد، که در بازرسی بدنی از متهم یک اسلحه کمری، یک قبضه سلاح سرد، یک عدد افشانه اشک آور، تعداد زیادی مدارک شناسایی مسروقه و تعداد حدود 30 قطعه شمع خرد شده جهت تخریب شیشه های خودروها کشف و ضبط گردید.

این مقام مسئول انتظامی خاطر نشان کرد: پس از انتقال متهم به کلانتری در بدو ورود خود چندین تن از شهروندان آن منطقه به کلانتری مراجعه کرده و شکایت خود را نسبت به این فرد زورگیر تنظیم کردند./ز

برچسب ها: نبیستل ، بملت ، بلمت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.