سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

افزایش 30 درصدی مسافرت‌ها در زمستان/ اکوتوریسم ظرفیت بی‌نظیر در اردبیل

جشنواره گردشگری زمستانی در شهر سرعین با به نمایش گذاشتن زیبایی‌های چهار فصل و اعلام افزایش 30 درصدی ورود مسافران و گردشگران به استان اردبیل به پایان یافت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل افزود: برخلاف سال‌های گذشته برگزاری جشنواره زمستانی به رونق گردشگری در زمستان سرد و پر از برف و سرما افزود و سبب شد بیش از 30 درصد ورودی گردشگران به شهرهای مختلف به ویژه سرعین افزایش یابد.

یحیی نقی‌زاده گفت: جشنواره امسال با مشارکت بخش خصوصی و همچنین مسئولان دلسوز با حال و هوای متفاوت‌تر و با حضور هنرمندان ملی برگزار شد.

وی افزود: استقبالی که از این جشنواره به عمل آمد نشان داد گردشگری در فصل خاصی از سال تعطیل‌بردار نیست و شایسته است با برنامه‌ریزی مناسب فرهنگی، هنری، ورزشی و تفریحی در سال‌های آینده این حرکت استمرار یافته و سال به سال جشنواره‌های پر رونق ادامه یابد.

نقی‌زاده در ادامه گفت: قطعا زیبایی‌های سرعین در زمستان کمتر از تابستان نیست در حالی که در فصل زمستان سفر به سرعین و دیگر شهرهای گردشگری اردبیل راحت‌تر و ارزان‌تر از فصل تابستان است./س

برچسب ها: اردبیل ، افزایش ، مسافرتها
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.