سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کبیر: با شرایط ماهان در بازی رده بندی امکان برد داریم

سرمربی تیم شهرداری گرگان با تاکید بر اینکه احتمال برد این تیم در مقابل پتروشیمی ضعیف بود گفت: در صورت رسیدن بازیکنان و تمرین خوب احتمال برد گرگان با شرایط ماهان وجود دارد.

اسداله کبیر بعد از سومین باخت تیمش در مقابل پتروشیمی به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: نداشتن الکسیف یار خارجی تیم با توجه به کش آمدن همسترینگ پایش در گرگان و ماهشهر لطمه زیادی به تیم زد. زمانی که الکسیف به تیم ما آمد اوضاع تیم کاملا عوض شد و به همین دلیل هم حتی قبل از بازی دیشب از وی خواستم که خود را گرم کند اما گفت در صورت فشار روی پایش احتمال پارگی عضله وجود دارد. الکسیف در کوارتر اول بازی قبل آسیب دید و تشخیص پزشکان این بود که از ناحیه زانو تا زیر ران آسیب دیده و باید تنها استراحت کند.

*** نورافزا و الکسیف به بازی رده بندی می رسند

وی ادامه داد: به هر حال ما دو بازی را باخته و احتمال بردمان در دیدار سوم بسیار ضعیف بود. نهایتا هم با کسب پیروزی باید به ماهشهر می رفتیم برای همین هم نیرویمان را برای بازیهای رده بندی گذاشتیم که کاو نورافزا هم تا آن موقع به بازی برگشته و الکسیف هم مشکلی نخواهد داشت. بازیکنان ما بعد از دو بازی سخت در ماهشهر با توجه به سن بالاتر برخی از آنها برای بازی سوم کم آورده و حدسم هم این بود که در این بازی کم می آوریم. واقعا هم خوب نبودیم و بیشتر از بازیکنان ذخیره با توجه به نیروی بدنی بهترشان استفاده کردم.

سرمربی گرگان در مورد شانس داشتن در بازی رده بندی اشاره کرد: به نظرم بازیکنان ماهان بعد از باختهایشان روحیه چندانی نداشته و با توجه به این موضوع اگر خوب تمرین کنیم و بازیکنان مصدوم هم برسند شانسمان برای برد در این بازیها کم نیست. به هر حال ما تلاش خودمان را می کنیم اما تا همین جا هم تماشاگران گرگانی بسیار راضی هستند و حتی بعد از باخت دیشب تمام بازیکنان و کادر را تشویق کردند که این فهم بالای آنها را می رساند چون تیم را براساس نیروی انسانی سنجیده و از حمایتهایشان دریغ نمی کنند.

کبیر بار دیگر تاکید کرد: با توجه به انگیزه ای که تماشاگران در این فصل پیدا کردند باید به تیم کمک شود تا سال بعد تیمی شایسته مردم گرگان و این تماشاگران جمع شود./آق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.