سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سفارت آمريكا در مسكو درخواست باز كردن پرونده جنايي براي کودک مقتول روسي را رد كرد

"پاول آستاخوف" از بازپرسان ارشد در پرونده مرگ مشكوك كودك روس تبار در آمريكا از دولت روسيه خواسته تا از مقامات قضائي آمريكائي ارائه جزئيات پرونده مرگ "ماكسيم كوزمين" را درخواست نمايد.

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  صداي روسيه ، اين بازپرس روس در صفحه شخصي خود در شبكه اجتماعي "توئيتر" عدم بررسي دقيق پرونده كودك روس تبار كشته را اقدامي سياسي دانسته و از دولت روسيه خواسته تا هر چه سريعتر اقدامات لازم را در اين باره انجام دهد."ماكسيم كوزمين" كودك سه ساله روس تباري بود كه با والدين آمريكائي اي كه وي را به حضانت گرفته بودند زندگي مي كرد. وي در ماه ژانويه سال جاري ميلادي به طرز مشكوكي درگذشت و پرونده وي هم اكنون در جريان است. 
در همين حال سفارت آمريكا در مسكو اخيرا با انتشار بيانيه اي در وب سايت آن سفارت اظهار داشته كه در حال حاضر زمينه مناسبي براي باز كردن پرونده جنايي در مورد مرگ مشكوك "ماكسيم كوزمين" وجود ندارد. اين سفارتخانه با رد درخواست مقامات دولتي روسيه مدعي شده كه علت مرگ اين كودك روس تبار توسط بررسي مقامات محلي آمريكائي اعلام شده است و پليس تگزاس نيز پيش از اين مدعي شده بود كه وي در اثر يك حادثه فوت كرده است. 
اين در حاليست كه گزارش هاي دقيقي از وجود كبودي بر روي بدن اين كودك روس تبار منتشر شده بود و مقامات مطلع روسي اظهار داشته بودند كه مادر آمريكائي اين كودك روس تبار به بيماري رواني مبتلا بوده و او را مورد ضرب و شتم قرار داده بود. همچنين برادر كوزمين نيز از سوي همواره خانواده به حضانت گرفته شده بود نيز پيش تر فوت كرده بود كه همين مسئله شك و ترديدها را در مورد علت مرگ وي افزايش داده است. 







برچسب ها: بین الملل ، آمریکا ، روسیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.