سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خمین:

100 حافظ قرآن در خمین تجلیل می‌شوند

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خمین از برگزاری جشن حافظان قرآنی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،حجت‌الله فدایی اظهار داشت: در آستانه سال جدید و به منظور تجلیل از زحمات فعالان و حافظان قرآن کریم جشن پایان دوره حفظ 100 حافظ قرآن یک جزء، سه جزء و پنج جزء در خمین برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم 17 اسفند ماه و با حضور حافظان و قاریان قرآن کریم و خانواده‌های آنان و جمعی از مسئولان در سالن کوثر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار می‌شود.

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خمین پیوند و انس داشتن با قرآن کریم را باعث پیشرفت و توسعه جامعه اسلامی دانست و افزود: خوشبختانه با اقدامات فرهنگی خوبی که در این راستا صورت گرفته، شاهد علاقمندی بیشتر اقشار مختلف جامعه خصوصا نوجوانان و جوانان به این کتاب نورانی اسلام هستیم.

فدایی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری مراسم گرامیداشت 18 اسفند سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خبر داد و گفت: به مناسبت 18 اسفند سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و اولین سال افتتاح دفتر نمایندگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خمین طی مراسمی با حضور اعضا و مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری و ائمه جماعت مساجد و جمعی از مسئولان مراسم گرامیداشت این روز در محل سالن کوثر خمین برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: در این مراسم رئیس دبیرخانه کانون‌‌های فرهنگی و هنری مساجد استان به ایراد سخنرانی می‌پردازد.
برچسب ها: خمین ، قرآن ، حافظ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.