سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/

فرصت‌های سرمایه‌گذاری كهگیلویه و بویراحمد در تهران معرفی می شوند

مدیركل میرث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری كهگیلویه و بویراحمد گفت: فرصت های سرمایه گذاری بخش گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی این استان در همایشی در محل نمایشگاه های بین المللی تهران معرفی می شوند.

'حمیدرضا واعظی‌ زاده' در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران ياسوج افزود: سومین نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در حوزه میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری از 16 تا 18 اسفند در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در سالن های خلیج فارس و میلاد برپا خواهد شد كه استان كهگیلویه و بویراحمد نیز در آن حضور فعالی خواهد داشت.
وی عنوان كرد: در این نمایشگاه قابلیت ها و فرصت های سرمایه گذاری این استان در زمینه هایی همچون هتل داری، گردشگری، تالارها و مكان های اقامتی معرفی خواهند شد.
واعظی زاده بیان كرد : كهگیلویه و بویراحمد ظرفیت های مناسبی در زمینه گردشگری دارد كه تلاش می شود سرمایه گذاران دعوت شده با این ویژگی ها آشنا شوند.
وی اظهار كرد: تلاش مسوولان استان بر این است كه زمینه های مناسب بهره گیری از ظرفیتهای گردشگری و ایجاد اشتغال در بخش گردشگری فراهم شود.
واعظی زاده عنوان كرد: اتاق بازرگانی استان، مسوولان برخی بانك ها و بخش خصوصی در این همایش شركت خواهند كرد.
وی افزود: 283 جاذبه طبیعی بكر برای جذب گردشگر در كهگیلویه و بویراحمد شناسایی شده است كه در این همایش به سرمایه گذاران معرفی می شوند./س
برچسب ها: فرصت ، شغلی ، گردشگری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.