سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/

توزیع بسته های حمایتی به اقشار كم درآمد در شرایط فعلی ضروری است

سرپرست كمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: توزیع بسته های حمایتی و سبد كالایی به خانواده ها و اقشار كم درآمد جامعه در شرایط فعلی امری ضروری به نظر می رسد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ياسوج، 'حسین انواری' در جمع خبرنگاران كهگیلویه وبویراحمد افزود: پیشنهاد نهادهای حمایتی در زمینه اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها بر اعطا و توزیع سبد كالایی به جای وجه نقد به خانوار های زیرپوشش خود است.
وی بیان كرد: بر این اساس و با اعطای بسته های حمایتی به صورت كالا و اجناس مورد نیاز تا حدود زیادی از ایجاد تورم ناشی از افزایش نقدینگی در جامعه جلوگیری خواهد شد.
انواری با مثبت ارزیابی كردن طرح هدفمندی یارانه ها در شكوفایی اقتصادی كشور، اظهار كرد: هم اكنون با بررسی هایی كه انجام شده مدیریت خوبی در زمینه درآمد ها و وجه دریافتی خانواده های زیرپوشش این نهاد حمایتی از محل هدفمندی یارانه انجام نمی شود.
وی ابراز داشت: توزیع بسته های حمایتی در قالب كالا و اجناس اساسی مردم بهترین و منطقی ترین روش برای كمك به اقشار كم درآمد و آسیب پذیر جامعه در شرایط كنونی است.
سرپرست كمیته امداد امام (ره) گفت: با توجه به هماهنگی ها و برنامه ریزی های انجام شده از سوی دولت و مجلس مكانیزم های لازم برای اجرای این طرح از راه های مختلف نیز وجود دارد.
ابراز داشت: البته عیدانه پرداختی از سوی دولت تا حدود زیادی مشكلات معیشتی و فشار اقتصادی حاكم بر خانواده های كم درآمد به ویژه خانواده های زیرپوشش نهادهای حمایتی را مرتفع كرد.
انواری با اشاره به ارایه خدمات رفاهی و امدادی كمیته امداد به جامعه هدف خود، تصریح كرد: كمیته امداد هم اكنون شهریه بیش از 100 هزار دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی دردانشگاه های مختلف را پرداخت می كند.
وی در بخش دیگری از مصاحبه خبری خود میزان ذكات جمع آوری شده در سال جاری را افزون بر 100 میلیارد تومان عنوان كرد.
انواری تعداد ایتام و زنان بی سرپرست زیرپوشش كمیته امداد امام (ره) را به ترتیب 400 هزار و یك میلیون و 50 هزار نفر عنوان كرد.
وی تعداد حامیان ایتام زیرپوشش این نهاد حمایتی را نیز افزون بر 600 هزار نفر دانست و افزود: استقبال افراد نیكوكار و متمكنین برای كمك به ایتام رو به افزایش است./س
برچسب ها: بسته ، حمایتی ، اقشار ، کم ، درآمد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.