سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با همت دامپزشکی کهگیلویه بویراحمد صورت می‌گیرد

اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی در ایام نوروز

مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی از 26 اسفند‌ماه تا 13 فروردین در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، محسن صادقی اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن ایام نوروز و افزایش فعالیت تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی در دستور کار این اداره‌کل قرار گرفته است.

مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به ضرورت تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی برنامه‌ریزی‌های دقیق و هماهنگی با کلیه دستگاه‌ها و همچنین اجرای مطلوب این طرح سلامت مصرف‌کنندگان در ایام نوروزی، تضمین می‌شود.

وی با اشاره به این‌که طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی از 26 اسفندماه جاری آغاز و تا 13 فروردین‌ماه ادامه خواهد شد، تصریح کرد: طی این مدت ستاد‌های استانی و شهرستانی نظارت بهداشتی دامپزشکی، به منظور تدوین دقیق برنامه عملیاتی و اقدامات نظارتی تشکیل خواهد شد.

مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد افزود: اکیپ‌های ثابت و سیار کنترل و نظارت بهداشتی در شهرستان‌ها و شبکه‌های دامپزشکی سازماندهی می‌شوند و همواره از ساعت 8 صبح تا 20 به ارائه خدمات می‌پردازند.

وی تصریح کرد: طی این مدت کلیه شبکه‌های دامپزشکی شهرستان‌ها برای صدور مجوز بهداشتی، قرنطینه‌ای حمل فرآورده‌های دامی و همچنین انجام آزمایشات لازم در مورد فرآورده‌های دامی آماده خدمات‌رسانی هستند.

 صادقی گفت: کلیه مراکز توزیع و عرضه فرآورده‌های دامی، رستوران‌ها، هتل‌ها و سایر اماکنی که از فرآورده‌های خام دامی برای طبخ غذا استفاده می‌شود، خودرو‌های ویژه حمل فرآورده‌های خام دامی، کشتارگاه‌های دام و طیور، سردخانه‌های نگهداری فرآورده‌های خام دامی و مراکز فرآوری و بسته‌بندی فرآورده‌های خام دامی در ایام نوروز تحت پوشش این طرح قرار می‌گیرند.
برچسب ها: نوروز ، نظارت ، بهداشتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.