سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار بندر کنگان خبر داد

ارتقای وضعیت مبلمان شهری بندر کنگان

شهردار بندر کنگان از ارتقای وضعیت مبلمان شهری بندر کنگان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،عبدالله حسینی کنگانی اظهار داشت: جمعیت شهرستان کنگان در چند سال اخیر رشد بسیار زیادی داشته و از 100 هزار نفر در سال 85 به بیش از 180 هزار نفر در سال جاری رسیده است.

وی افزود: حجم عظیم طرح‌های نفت و گاز در شهرستان موجبات مهاجرت تعدادی زیادی به شهرستان کنگان شده و به ویژه در شهر کنگان شاهد تراکم جمعیتی هستیم.

شهردار کنگان خاطرنشان کرد: در ایام نوروز نیز با توجه به جذابیت‌های گردشگری و توریستی کنگان، تعداد زیادی مسافر و توریست وارد بندر کنگان می‌شوند که بهبود خدمات‌رسانی در دستور کار قرار دارد.

حسینی کنگانی با بیان اینکه ایجاد پروژه‌های ساحل‌سازی و زیباسازی سواحل بندر کنگان از مهم‌ترین طرح‌های در دست اجرا در کنگان است تصریح کرد: برای رضایت خاطر شهروندان از تمام امکانات و توان موجود بهره می‌بریم.

شهردار بندر کنگان از ارتقای وضعیت مبلمان شهری بندر کنگان خبر داد و یادآور شد: ارتقای مبلمان شهری و توسعه خدمات از جمله برنامه‌های این شهرداری در سال‌جاری بود که با موفقیت عملیاتی شد.

حسینی کنگانی با اشاره به راه‌اندازی پارک زیبای خلیج فارس گفت: پارک خلیج فارس با زیبایی‌ها و امکانات خاص در حال حاضر یکی از زیباترین پارک‌های شهری شهرستان و استان است.

وی افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر کنگان در کنار عمران و آبادانی توجه خاصی نیز در کمک به زیرساخت‌های دینی، فرهنگی و ورزشی دارد.

شهردار کنگان بیان داشت: با تلاش صورت گرفته هم‌اکنون تعداد 22 پروژه زیرساختی در شهر کنگان در دست اجراست که تکمیل این طرح‌ها مورد تاکید قرار دارد.

حسینی کنگانی ابراز داشت: کیفیت‌بخشی در اجرای طرح‌های عمرانی مورد توجه بیشتر قرار دارد و امیدوار هستیم با همکاری شورای اسلامی و شهرداری و سایر دستگاه‌ها به موفقیت لازم برسیم.
برچسب ها: کنگان ، مبلمان ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.