سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرحوم حجازی با 837 دقیقه همچنان رکورد دار است / تجمع اعتراض آمیزهواداران مقابل وزارت بدون اطلاع مسئولان

رکورد عدم دریافت گل در فوتبال دنیا، امری قابل توجه است و همچنان از سوی فیفا ارزش گذاری می شود در این میان نام مرحوم حجازی در بین گلرهای برتر جهان عنوان و مطرح می شود، آخرین اخبار استقلال را می خوانید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: درخصوص عدم دریافت گل و حفظ رکورد دروازه بانان تاریخ و آمار و ارقام قابل توجهی مطرح و عنوان می شود و در این میان فیفا و سایت های معتبر فوتبالی ارزیابی های لازم را در خصوص دقایق عدم دریافت گل دروازه بانان دنیا انجام دادند که قابل ذکر و توجه است.

گفتنی است در این خصوص نام چند دروازه بان ایران مطرح شده است که مرحوم ناصرحجازی بالاتر از دیگر گلرهای ایرانی قرار گرفته است.

بنابراعلام سایت آمار و ارقام مرحوم ناصر حجازی در رتبه 136جدول دروازه بانان برتر جهان از نظر عدم دریافت گل در بازی ها تیمهایش قرار دارد و نام وی به عنوان یکی از مطرح ترین ها، ذکر شده است.

شایان ذکر است وی 837 دقیقه را بدون دریافت گل سپری کرده است و این رکورد برای وی در سایت آمار و ارقام فوتبال به ثبت رسیده است.

در این میان عنوان شده است که نام وی در صدر دروازه بانان ایرانی قرارد ارد و احمدرضا عابدزاده دروازه بان دوم ایران است که در این خصوص صاحب رکورد است و جز برترین های دروازه بانی مطرح می شود.

این دروازه بان ایرانی در رتبه 165قرار دارد و این دروازه بان مطرح و محبوب ایرانی، 802 دقیقه را بدون دریافت گل سپری کرده است، این دروازه بان در لیگ ایران صاحب این رکورد شده است و شرایط برای وی به گونه ای پیش رفته است که جز برترین های ایران در این تاریخ امار و ارقام مطرح شده است.

البته نام چند دروازه بان ایرانی دیگر نیز در این سایت برده شده را حسنی صفت و وحید طالبلو جز آنها هستند، اما در میان ایرانی ها نام حجازی و عابدزاده مطرح تر از دیگران است.

در این سایت، دروازه بانی به نام جراردو پرییرا صاحب رتبه نخست است که با عدم دریافت گل در دقایق بالاتر برترین دروازه بان از نظر تاریخ آمار و ارقام است و نام دروازه بانان مطرح چون بوفون، کاسیاسی در رتبه های بعدی قرار دارد نام دروازبانان برتر قدیمی نیز در این سایت آماری دیده می شود.

شایان ذکر است که برده شدن نام دروازه بانان ایرانی در این مورد مطرح شده است و این موضوع است که برای فوتبال ایران قابل توجه است اما در این میان ناصر حجازی در میان فوتبالیها نیست و عابدزاده در فوتبال حضور ندارد.

*12 اسفند جلسه آشتی مدیران استقلال و سپاهان

اعضای دو تیم استقلال و سپاهان با یکدیگر دچار مشکل هستند و در این میان قصد دارند هر بار که با مشکل جدید و تازه ای روبرو می شوند از طریق فدراسیون و یا کمیته انضباطی در این مورد صحبت کرده و در صدد رفع مشکلات این تیم برایند، اما در این خصوص با ممانعت مسئولان – فدراسیون- روبرو شدند.

براساس این گزارش، اعضای تیم استقلال، معتقدند که سپاهانی ها در این خصوص و در مورد تمام مسائل دچار مشکلاتی هستند که نمی توانند انها را با یکدیگر حل و فصل کنند.

در این میان، مسئولان در فدراسیون مدعی هستند که این مشکلات باید ما بین اعضای مسئول دو تیم حل و فصل شود و راه دیگری وجود ندارد اما در این میان اعضای دو تیم در حال فرار هستند، در این خصوص مسئولان در فدراسیون جلسه ای را ترتیب دادند که مسئولان دو تیم استقلال و سپاهان درخصوص مسائل مربوط به بازی دو تیم مقابل یکدیگر قرار بگیرند و در این خصوص تصمیم نهایی را اتخاذ کنند.

اعلام شده است که جلسه فوق برنامه ریزی شده است و قرار براین است که این مراسم 12 اسفند ماه برگزار می شود و مسئولان و مدیران دو تیم سپاهان و استقلال در این جلسه حاضر شده و در خصوص زمان بازی دو تیم تصمیمات نهایی را اتخاذ کرده و اعلام دارند که چه زمانی قصد دارند در مقابل یکدیگر در نیمه نهایی جام حذفی قرار گرفتند و به میدان بروند.

در این میان، اعضای دو تیم در حال حاضر با اختلاف نظر زیاد روبرو هستند زیرا در این خصوص نظر خودشان را دارند و قصد دارند همان نظر خود را اعمال کنند و قصد کوتاه آمدن در مقابل حریف را ندارند، زیرا آبی ها ملی پوشان را در تاریخ مورد نظر سپاهانی ها در اختیار ندارند و این مسئله مشکل ساز شده است.

*قلعه نوعی به تیموریان؛ من باشم، بیا استقلال

امیر قلعه نوعی، سرمربی تیم استقلال با شرایط خاصی روبرو شده است وی مشخص نیست که سال بعد در استقلال حضور داشته باشد، اما در این خصوص صحبت هایی مطرح شده است که امیر قلعه نوعی را به آن داشته که در مورد برخی نفرات در این تیم حساسیت های ویژه داشته باشد، براساس این گزارش، اعضای تیم استقلال در این خصوص که قرار است چه بازیکنانی در استقلال حضور داشته باشند یا خیر صحبت هایی را عنوان کردند، اما در این خصوص به نتیجه مورد نظر دست پیدا نکردند اما امیر قلعه نوعی به محض دیدن آندرانیک تیموریان در قطر و اردوی استقلال به وی اعلام کرد که هر طور شده برنامه ریزی های لازم را انجام دهند تا بتوانند با شرایط ایده آل اقدام کرده و بازیکنان مورد نظر خود را جلب کنند.

در این خصوص اعلام شده است که آندرانیک تیموریان در این خصوص به آبی ها قول نداده است و امیر قلعه نوعی اعلام کرده که به این بازیکن نیاز دارد و خواستار حضور وی در این تیم است.

شایان ذکر است، آندو تیموریان برای فصل بعد برنامه ای ندارد و اعلام شده است که پرسپولیسی ها نیز وی را می خواهند، اما آبی ها در این خصوص اقدامات لازم را انجام دادند و در این خصوص شرایط برای اعضای این تیم تغییر کرده است.

شایان ذکر است، تیموریان قولی به آبی ها نداده است، اما امیر قلعه نوعی از وی خواست در صورتی که وی در تیم بماند و عنوان سرمربی تیم را همراهی کند، این بازیکن به استقلال آمده و این تیم را همراهی کند.

*دعوت سفارت ایران از استقلال به صرف شام و کادو

آبی ها پس از بازی با حریف قطری راهی سفارت ایران شدند تا مراسم و ضیافتی را در این سفارت برگزار کرده و در خصوص شرایط این تیم اقدامات لازم را انجام دهد، اما در این خصوص اعلام شده است که اعضای تیم استقلال با شرایطی خاص و با اعتراض راهی سفارت شدند.

براساس این گزارش، اعضای تیم استقلال از حضور در کشور قطر رضایت نداشتند و اعلام کردند که در این خصوص اقدامات لازم را انجام دادند و قرار است، که اعضای این تیم در این خصوص بحث هایی را مطرح کنند و برای بازی های بعدی این تیم اقداماتی را انجام دهند تا سفارت در این خصوص اقداماتی را انجام دهند تا مشکلاتی، در این خصوص ایجاد نشود.

اعلام شده است که استقلال از حضور وی در کشور قطر ناراضی است و این موضوع عامل این است که شرایط برای اعضای این تیم تغییر کند، این در حالی است که اوضاع برای این تیم به گونه ای است که سفارت ایران قرار است که در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهد تا تیم با مشکل خاصی روبرو نشود و در این خصوص شرایط به نفع تیم های ایرانی شود.

آبی ها اعلام کردند، مهمانی این تیم در قطر به اتمام رسید اما این در حالی است که تیم های دیگری به عنوان نماینده ایران در بازی های آسیایی حضور دارند و این موضوع باعث این می شود که قطری ها برای میزبانی از تیم های دیگر ایرانی، شرایط بازی با استقلال و میزبانی از این تیم را تکرار کنند، اما اگر سفارت و کنفدراسیون اقدامات لازم را انجام دهند این شرایط تکرار نمی شود.

* تجمع استقلالی ها مقابل وزارت بدون هماهنگی با مسئولین

تیم اعضای استقلال درحالی در کشور قطر بسر می بردند که درتهران حواشی زیادی در مورد این تیم عنوان و مطرح شده است و دراین میان آبی ها، اقدامات را انجام دادند که شرایط را به ضرر اعضای این تیم تغییر داده است .

براساس  این گزارش : عده ای از هواداران تیم استقلال در مورد شرایط مالی تیم استقلال معترض شده و براین خصوص اقدامات لازم را انجام دادند و خواستار این هستند که مسئولان استقلال وابسته به آنها، در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهند.

گفتنی است،‌ آبی ها در کشور قطر حضور دارند اما شرایط مالی و اوضاع ایجاد شده تیم برای اعضای استقلال مشکل ساز است و باعث این شده که تیم که هواداران این تیم اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهند و آنها برای استقلال وارد ماجرا شدند تا بلکه با این اوضاع آنها بتوانند، شرایط را به نفع تیم خود پیش ببرند و باعث این شوند که استقلال با اقدامات لازم مسئولان به نتیجه موردنظرش برسد.

در این خصوص اعلام شده است، مشکلات مالی باعث این است که حتی مربی تیم از افتی محسوس در این خصوص سخن به میان آورد و این مسئله هواداران استقلال را ترسانده است و باعث این شده که هواداران خواستار تغییر شرایط شوند .

در این خصوص اعلام شده است که مسئولان با اقدامات لازم مانع از تجمع افراد وهواداران شوند و در این خصوص خواستار این شدندکه مردم محل را ترک کرده و متفرق شوند .

در این خصوص اعلام شده است که این اقدامات بدون اطلاع استقلالی ها در قطر انجام شده است./آق
برچسب ها: استقلال ، سپاهان ، حجازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.