سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

62 میلیارد ریال کمک مردم خراسان رضوی به بازسازی عتبات عالیات جمع آوری شد

مسوول ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی گفت: از سال 1385 تاکنون 62 میلیارد ریال وجوهات نقدی و نذورات مردم این استان برای کمک به بازسازی عتبات عالیات جمع آوری و ارسال شده است.



جعفر دهنوی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد افزود: از این مبلغ 38 میلیارد ریال طی سالهای 1385 تا سال 1389 جمع آوری شده که به تامین اعتبار و طلای مورد نیاز برای پروژه مطلا کردن گنبد حرم مطهر حضرت امام موسی ابن جعفر (ع) و حضرت امام جواد (ع) اختصاص یافته است.

وی گفت: بخشی از این کمک ها نیز برای حضور در 15 پروژه دیگر در عتبات عالیات که بصورت مشارکتی با سایر استان های کشور انجام شده ، صرف شده است.

او افزود: هم اکنون 28 دفتر و ستاد بازسازی در شهرستان های مختلف این استان برای جمع آوری کمک های مردم به بازسازی عتبات عالیات فعال است.

دهنوی اظهار داشت: در سال گذشته نیز 12 میلیارد ریال کمک های مردم خراسان رضوی برای بازسازی این اماکن مقدسه جمع آوری شد.

او گفت: کمک های مزبور در سال جاری نیز تاکنون حدود 15 میلیارد ریال بوده است که امیدواریم تا پایان سال مالی با جلب مشارکت بخش های مختلف به سقف تعهد استان یعنی 50 میلیارد ریال برسد.

وی افزود: علاوه بر این کمک ها از مشارکت مهندسین سازمان نظام مهندسی، استادکاران و پیمانکاران در امر بازسازی عتبات عالیات بهره گرفته شده بطوریکه امسال 187 نفر از آنان به اماکن مقدسه اعزام شده اند.

دهنوی گفت: ابتدای امسال نیز یک هزار و 760 تن سیمان طی یک مرحله برای کمک به بازسازی صحن حضرت فاطمه زهرا (س) در حرم مطهر حضرت علی (ع) از این استان ارسال شد./س


برچسب ها: مسوول ، ستاد ، بازسازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.