سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جنایتکار شهر تهران پس از یک سال فرار به دام افتاد ؛

کلکسیون جنایت با شلیک تیر از پادرآمد/ دستگیری 10 اخلال گر جامعه+عکس

سرکلانتر نهم پلیس پایتخت گفت: جنایتکاری که یک سال از دست مأموران پلیس امنیت متواری بود شب گذشته با شلیک تیر از پای درآمد و همراه آن 9 تن از اخلال گران جامعه نیز دستگیر شدند.

سرهنگ عبدالرضا مهابادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: پس از شکایات چندین تن از افراد جنوب شهر تهران و گروهی از ریش سفیدان محله های مختلف در خصوص اقدامات و ارتکاب جرم های متعدد شخصی به نام "سعید.ر" و همچنین با عنایت به دستور بازپرس به علت حساسیت موضوع دستگیری این متهم فراری جزو اولویت دستورالعمل نخست پلیس قرار گرفت.
سرکلانتر پلیس پایتخت در ادامه اظهار داشت: در این خصوص ساعت 16 روز گذشته دو اکیپ از زبده ترین افسران معاونت تجسس، اطلاعات و پیشگیری کلانتری 131 شهرری با اعلام راهکارهای انتظامی و حفاظتی و ضمن به کارگیری منابع اطلاعاتی و انتظامی به مکان های احتمالی حضور متهم سرکشی کردند.
این مقام مسئول انتظامی با اشاره به این موضوع که متهم فراری یکی از افراد خطرناک سطح شهر تهران است و طبق گزارشات مردمی مسلح نیز است تأکید کرد: مأموران زبده انتظامی همچنان در تکاپوی به دست آوردن ردپایی از متهم بودند که مأموران اطلاعات از قصد حضور متهم در بنگاهی در تهران، نازی آباد، خیابان هلال احمر را خبر دادند.
وی افزود: به دنبال این موضوع با اعلام به مرکز پیام و هماهنگی با سلسله مراتب فرماندهی و کلانتری 130 نازی آباد موقعیت ذکر شده را به طور نامحسوس تحت کنترل قرار دادند.
سرهنگ مهابادی در ادامه ابراز داشت: با توجه به اینکه افراد مشکوک زيادی به بنگاه مراجعه می‌کردند ولی درساعت 21 متهم اصلی پرونده وارد بنگاه شد که مأموران زبده و شجاع انتظامی با رعایت اصول حفاظتی و موازین قانونی وارد بنگاه شدند.
سرکلانتر نهم پلیس پایتخت اذعان داشت: با ورود مأموران به بنگاه و شلیک چند تیرهوایی متهمانی که قصد فرار داشتند برسر جای خود میخکوب شده که در همین حین "سعید.ر" متهم اصلی پرونده با کشیدن چاقو قصد حمله ور شدن به سوی مأموران را داشت که پس از اخطارهای مکرر به متهم با شلیک تیر جنگی خلع سلاح شده و زمین گیر می‌گردد.
این مقام مسئول انتظامی تصریح کرد: مأموران پس از دستگیری 9 متهم که شامل 2 زن و 7 مرد می شوند و همگی از سابقه داران و اخلال گران جامعه بودند در بازرسی از متهم اصلی پرونده یعنی "سعید.ر" قریب به 100 گرم کراک، 32 عدد عتیقه‌جات باستانی، مقادیری تریاک، 100 گرم هروئین، دو دستگاه ضبط، ترازوی دیجیتالی، 10 دستگاه تلفن همراه، دو فقره دسته چک، سه قبضه چاقو مخصوص زورگیری و اقلام دیگری کشف و ضبط گردید.
وی ادامه داد: همچنین از تمامی متهمان دیگر چاقو، اسپری اشک‌آور، مواد مخدر، اموال مسروقه و مدارک شناسایی جعلی کشف و ضبط گردید و با انتقال تمامی متهمان به کلانتری خودروهای آنان به پارکینگ انتقال داده شد.
سرهنگ مهابادی در پایان خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به بازپرس شعبه دوم ارجاع شدند و "سعید.ر" جهت بررسی جرم های گذشته و به دلیل یک سال فرار از دستان پلیس امنیت و اطلاعات به پایگاه مربوطه انتقال داده شد./ف



برچسب ها: جنایتکار ، شهر ، تهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.