سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام همبستگي ساکنان غزه با اسراي فلسطيني

خشم فلسطيني ها از رفتار صهيونيست ها با اسراي فلسطيني به رغم گذشت شش روز از شهادت عرفات جرادات در زندان صهيونيست ها همچنان ادامه دارد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني الميادين ؛ فلسطيني ها خشم خود را با برپايي تظاهرات و تحصن در کرانه باختري رود اردن و نوار غزه به نمايش مي گذارند. تظاهرکنندگان خواستار رسيدگي به پرونده جنايات اسرائيل و اقداماتش عليه فلسطيني ها به ويژه اسرا هستند. 

در شرايطي که کرانه باختري روز گذشته صحنه تظاهرات ضداسرائيلي بود، امروز هزاران فلسطيني در نوار غزه در اعتراض به جنايت صهيونيست ها عليه عرفات جرادات و اسرايي که همچنان در بند هستند تظاهرات کردند .

تظاهرکنندگان در غزه اکنون در مقابل دفتر نمايندگي شوراي حقوق بشر سازمان ملل تجمع کرده اند. آنها اين مکان را نمادي بين المللي مي دانند و مايلند از اين طريق صداي خود را به گوش جامعه بين المللي برسانند. تظاهرات امروز به دعوت گروه هاي اسلامي و ملي فلسطين از ميدان سرباز گمنام آغاز شد و تظاهرکنندگان در مقابل ساختمان نمايندگي شوراي حقوق بشر تجمع کردند. 

معترضان خواستار تشکيل کميته تحقيق بين المللي بي طرف براي رسيدگي به مسئله شهادت اسير فلسطيني عرفات جرادات در زندان اسرائيلي ها و تحقق خواسته هاي اسيراني شدند که از مدتها پيش اعتصاب غذا کرده اند.



برچسب ها: غزه ، فلسطین ، صهیونیست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.