سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بعد از صحبتهاي رئيس سازمان ليگ در مورد مديرعامل ماهان؛

صادق زاده: ساكت طي دو سال گذشته شناخت دقيقي از بسكتبال پيدا كرده است

بعد از صحبتهاي حسن نوربخش در مورد مديرعامل باشگاه ماهان، صادق زاده سرمربي تيم بسكتبال باشگاه، يادآور شد كه ساكت براساس حضور ميداني زياد در بسكتبال، اطلاعات دقيقي از اين رشته به دست آورده است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ نوربخش رئيس سازمان ليگ و كميته داوران فدراسيون بسكتبال در واكنش به اعتراضات مسئولان ماهان بعد از دو بازي مهرام در بخشي تاكيد داشت كه ساكت بسكتبال نمي داند و در جايگاه ويژه آزادي نيز برخلاف اخلاق اعتراضات زيادي در جريان بازي مي كرد. محسن صادق زاده سرمربي ماهان بعد از اين صحبتها نكته اي را در مورد مديرعامل باشگاه مطرح كرد كه در زير مي خوانيد: تنها طبق واقعيت و شناختي كه بعد از دو سال از ساكت مديرعامل باشگاه پيدا كرده ام مي گويم كه حضور ميداني وي در بسكتبال بيش از حد تصور است. وي در 60 تا 70 درصد تمرينات رده هاي سني مختلف باشگاه حضور پيدا مي كند و اطلاعات آماري بازي ها را از مربيان مختلف و خود من مي گيرد.
وي ادامه داد: ساكت طي دو سال اطلاعات بسيار خوبي از قواعد و قوانين بسكتبال پيدا كرده است. من در حوزه مديريتي وي هم دخالتي نمي كنم و تنها در بخش بسكتبالي و طبق واقعيات صحبتهايم را مطرح مي كنم كه مديرعامل باشگاه ما در اين دو سال وقت زيادي را براي آشنايي با قوانين، قواعد و فرهنگ بسكتبالي از رده ميني بسكتبال تا بزرگسالان گذاشته و سبك كار مربيان و بازيكنان و هر اطلاعاتي كه به دست آوردن آن براي يك مدير لازم است را با حضور در تمرينات و براساس تحقيق كسب مي كند.
گفتني است تيم بسكتبال ماهان فردا در سومين بازي مرحله نيمه نهايي ميزبان مهرام تهران خواهد بود./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.