سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمدرضا ورزی:

اسکار جایزه ای صهیونیستی است/ما همیشه ضربه را از خودی می خوریم

یک فیلمساز ایرانی در تحقیق و پژوهش این فیلم کمک هایی کرده که جای بسی تاسف دارد.

محمدرضا ورزی کارگردان تلویزیون در خصوص فیلم "آرگو" و انتقاد شدیدش به فیلم به خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: اسکار همیشه سیاسی بوده و هرگز در هیج زمانی انسانی عمل نکرده و همیشه برخلاف منافع ملتها بوده است.
وی افزود: گردانندگان اسکار در واقع همه صهیونیست ها هستند و چنین طرز فکری دور از انتظار نیست.
وی در خصوص فیلم "آرگو" اظهار داشت: فیلم "آرگو" را با 2 بار دیدم این فیلم فیلم بسیار معمولی و غیر جشنواره ای است چون در هیچ زمینه بازیگری، فیلمنامه، موسیقی، فیلمبرداری، کارگردانی از قدرت خاصی برخوردار نبوده است.
وی ادامه داد: آنها با ساخت این فیلم تنها قصد تطهیر کردن عملکرد زشت شان را در تسخیر لانه جاسوسی داشتند و هر فردی با نشان ندادن واقعیتهای رخ داده قطعاً به نتیجه مثبتی در این راستا خواهد رسید.
ورزی عنوان کرد: فیلمسازان کشورمان به راحتی می‌توانند پاسخ این فیلم را بدهند من با ساخت فیلم "معمای شاه" بخشهایی را مربوط به این موضوع دارم که به طور حتم جواب دندان شکنی برای سازندگان فیلم "آرگو" خواهد بود.
این کارگردان بیان کرد: فیلم باعث شد ما دقیق تر و نکته سنج تر به این موضوع توجه کنیم و در راستای آن فیلم واقعی بسازیم و اجازه ندهیم آنها چهره پلیدشان را پشت این فیلم پنهان کنند.
وی تصریح کرد: متاسفانه یک فیلمساز ایرانی با این مجموعه در جهت تحقیق و پژوهش همکاری کرده که جای بسی تاسف دارد و تنها می توان گفت که ما همیشه ضربه را از خودی می‌خوریم و باید پرسید چرا یک ایرانی باید هویت خود را برای دریافت مقداری پول زیر پا بگذارد.
وی خاطرنشان کرد: امیدوارم فیلمسازان ایرانی فیلم در شان انقلاب تولید کنند تا واقعیتهای جا مانده از فیلم "آرگو" را به تصویر بکشید./ي2
برچسب ها: ورزی ، اسکار ، آرگو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.