سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سارق الماس هاي 4.5ميليارد ريالي در اصفهان دستگير شد

فردي كه از يك كارگاه صنعتي در شهر اصفهان 100كيلوگرم شمش الماس به ارزش 4 ميليارد و 500 ميليون ريال را به سرقت برده بود شناسايي و دستگير شد.

 به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس سرهنگ"حسن ياردوستي" فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان در تشريح اين خبر اظهار داشت: در پي شكايت متصدي يك واحد صنعتي مبني بر اينكه يكصد كيلوگرم شمش الماس صنعتي از كارگاه وي به سرقت رفته است، ماموران رسيدگي به موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.
 
وي افزود:به دنبال اظهارات مالباخته بلافاصله پرونده اي دراين رابطه تشكيل و رسيدگي به آن در دستور كار ماموران تخصصي قرار گرفت و در تحقيقات پليسي صورت گرفته ماموران به يكي از كارگران اين كارگاه صنعتي كه مدتي محل كار خود را بدون اطلاع ترك و ديگر مراجعه نكرده بوده مظنون شدند.
 
اين مقام مسئول عنوان داشت: ماموران با به دست آوردن مشخصات و محل سكونت متهم با هماهنگي مقام قضايي به محل اعزام و وي را در يك عمليات پليسي دستگير كردند.
 
اين مقام انتظامي اظهار داشت:متهم كه ابتدا منكر هرگونه سرقت بود اما وقتي با ادله پليسي روبرو شد به ناچار لب به سخن گشود و با اعتراف به سرقت صورت گرفته عنوان داشت، شمش هاي مسروقه را كه در فواصل زماني مختلف از كارگاه به سرقت برده به يك مالخر فروخته است.
 
اين مقام مسئول با اشاره به اينكه تلاش ماموران براي شناسايي مالخر ادامه دارد تصريح كرد:با اعترافات صريح متهم پرونده ،متهم و شاكي جهت كسب تكليف و سير مراحل قانوني به مقام قضايي ارجاع شد./ل
برچسب ها: سارق ، الماس ، اصفهان ، دستگیر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.