سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تظاهرات گسترده‌ فلسطينيان براي آزادي اسيران

تظاهرات گسترده اي در کرانه باختري براي درخواست آزادي اسيران فلسطيني از زندانهاي رژيم صهيونيستي برگزار شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني الاقصي ؛ شرکت کنندگان در اين تظاهرات مسير منطقه البيره در کرانه باختري تا مرکز شهر رام الله را طي کردند. دانش آموزان و کارکنان فلسطيني هم در اين تظاهرات به دعوت "کميته عالي جوانان براي ياري رساندن به اسيران" برگزار شد، حضور داشتند. شرکت کنندگان در اين تظاهرات از گروههاي مبارز فلسطيني خواستند نظاميان اشغالگر را به اسارت بگيرند تا زمينه تبادل آنان با اسيران فلسطيني فراهم شود. 

بشري الطويل سخنگوي اين کميته گفت: صدها اسير فلسطيني با توجه به شرايط بهداشتي موجود در زندانهاي اسرائيل در خطر هستند. دهها زنداني هم به اعتصاب غذا ادامه مي دهند. ما هر لحظه احتمال مي داديم خبر شهادت يکي از اعتصاب غذاکنندگان اعلام شود، اما از شهادت اسيري که فقط چند روز بود به زندان افتاده بود غافلگير شديم.

خانواده هاي اسيران فلسطيني از جمله شرکت کنندگان در اين تظاهرات بودند. مادر اسير اصرار البرغوثي گفت:به علت لجبازي اسرائيل، فرزندان ما در شرايط خطرناکي قرار دارند. ما از کشورهاي جهان مي خواهيم که به مسئله اسيران فلسطيني توجه کنند. خانواده شهيد عرفات جرادات هم در اين تظاهرات حضور داشتند و بر لزوم حفظ وحدت ملي به منظور آزادي اسيران فلسطيني و رويارويي با اشغالگران تاکيد کردند.



برچسب ها: تظاهرات ، فلسطین ، اسیر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.