سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار خراسان جنوبی:

توجه به حوزه سلامت موجب افزایش امید در جامعه می‌شود

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان جنوبی، گفت: توجه به حوزه سلامت موجب افزایش سن امید به زندگی در بین افراد جامعه می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، محمدرضا گلرو در همایش کشوری پژوهش در توسعه سلامت، افزود: در سال 57 امید به زندگی بین 54 تا 56 سال بوده و امروز این رقم به 74 تا 76 سال رسیده است.

وی اظهار کرد: اگر کسی بخواهد در یک کسب و کار و یک فرایند حضور مداوم و دائمی داشته باشد باید در آن حوزه آگاهی و دانش کافی داشته باشد.

گلرو با بیان اینکه در سالیان گذشته به علت استفاده از نسخه ناقص کشورهای پیشرفته در مباحث علمی دچار عقب ماندگی شده بودیم، افزود: بعد از انقلاب اسلامی و با همت بسیجی وار مردم، کشور ایران در تمامی عرصه‌های علم و دانش درصدد رفع این عقب ماندگی برآمده است.

وی با اشاره به کسب رتبه 20 تولید علم جهان توسط کشور ایران، یادآور شد: این امر برگرفته از تلاش و همت پزشکان و متخصصان و محققان کشور است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان جنوبی، تأکید کرد: مقام معظم رهبری به مقوله علم و دانش توجه ویژه داشته و در این راستا یک نهضت علمی تمام عیار که منجر به تولید ثروت از راه دانش بشود را تعریف کرده‌اند و در آن بهترین خط و مشی را در تولید علم مشخص کرده‌اند.

وی با بیان اینکه امروز دشمن نبرد را به داخل دانشگاه‌ها آورده است، تصریح کرد: با توجه به پیشرفت‌های همه جانبه کشور ایران بویژه در تولید علم امروز تهدید دشمنان بر علیه مقامات علمی کشور انجام می‌شود.

گلرو خاطرنشان کرد: امروز دشمن فهمیده که کشور ایران مسیر پیشرفت خود را پیدا کرده و در جایگاهی قرار می‌گیرد که صاحب ثروت شود و این جایگاه را نمی‌توانند از کشور ایران بگیرند.

وی با بیان اینکه مسوولان و مقامات کشوری آمادگی دارند در حوزه دانش و پژوهش حداکثر همکاری را با صاحب نظران در این حوزه داشته باشند، گفت: اعتبارات صرف شده در حوزه پژوهش کشور نشان از این امر است.

وی با اشاره به اینکه اهمیت تحقیق و پژوهش در حوزه سلامت بیش از سایر حوزه‌هاست، افزود: بر این اساس تمام محققان و دانشمندان باید پژوهش‌های خود را در این حوزه ارائه دهند.

منبع:خبرگزاری ایسنا
برچسب ها: سلامت ، خراسان ، مدیریت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.