سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

دستگاه های اجرایی و خدماتی اردبیل آماده استقبال از مسافران نوروزی هستند

فرماندار اردبیل از آمادگی دستگاه های اجرایی و خدماتی این شهرستان برای استقبال مناسب از مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / كاظم دبیر در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان اردبیل با پیش بینی ورود 2 میلیون مسافر به این شهرستان، از آمادگی شركت های خدماتی و رفاهی، بسیج امكانات و تعیین نوبت كاری ادارات برای پاسخگویی، راهنمایی و خدمت رسانی به مسافران نوروزی خبر داد.

وی گفت: دستگاه های نظامی و امنیتی، بهداشتی و درمانی و خدماتی باید با همگرایی و هم افزایی به منظور ارایه خدمات مناسب به مسافران، از موازی كاری پرهیز كنند.

فرماندار اردبیل افزود: دستگاه ها در ایام نوروز از حفاری های غیر ضروری و فعالیت هایی كه ممكن است در تردد مردم مشكل آفرین شود، پرهیز كنند.

دبیر در ادامه بر عدم تعطیلی نانوایان در تعطیلات نورزی تاكید كرد و خواستار باز بودن مساجد برای برپایی نماز و مراسم عبادی توسط مسافران شد.

وی همچنین از اعلام آمادگی مدارس اردبیل به منظور اسكان فرهنگیان خبر داد و بیان كرد: در صورت نامناسب بودن شرایط جوی زمینه اسكان سایر مسافران با امكانات مناسب در مدارس وجود دارد.

فرماندار اردبیل همچنین با اشاره به برنامه های دستگاه های اجرایی مختلف، از نصب چادرهای هلال احمر، برپایی چادرهای نماز، طرح راهنمایی مسافران، چراغانی و برپایی سفره هفت سین در میدان های اصلی شهر خبر داد/س 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.