سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

زنجان آماده پذیرایی از ‌مسافران نوروزی

زنجان آماده پذیرایی از ‌مسافران نوروزی است .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ،معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی استان با اشاره به برگزاری جشنواره صدای بهار در استان  گفت: هدف از برگزاری این جشنواره افزایش مدت اقامت مسافران در زنجان است.

اجلي هدف از برگزاری جشنواره صدای بهار را معرفی جاذبه‌های استان اعلام کرد و افزود: در این جشنواره موسیقی محلی و شاد استان و دیگر استان‌های همجوار اجرا می‌شود.

وی تصريح کرد: همزمان با برگزاری جشنواره صدای بهار غرفه‌های عرضه صنایع دستی استان زنجان دایر و غذاهای محلی و سوغات بومی استان هم در آنها عرضه می‌شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان از برگزاری مانور ستاد تسهیلات نوروزی خبر داد وتاكيد كرد: این مانور همزمان با تشکیل آخرین ستاد تسهیلات نوروزی برگزار می‌شود.

اجلی به پهن شدن سفره‌های هفت سین توسط شهرداری اشاره واظهار کرد: این سفره‌ها در میادین اصلی و مبادین ورودی شهر پهن می‌شوند.

وی با اشاره به چاپ 25 هزار نسخه کتابچه در مورد استان زنجان يادآور شد: در این کتابچه‌ها اطلاعاتی در مورد استان منتشر می‌شود.

اين مقام مسئول   از تشکیل کمیته آمار در استان زنجان خبر داد و حاطر نشان كرد: آمار مسافران ورودی و خروجی استان پایش و در اختیار مسئولان قرار می‌گیرد./س


 

برچسب ها: زنجان ، مسافران ، نوروزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.