سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

اختصاص 300 میلیارد ریال به بزرگراه اهر – تبریز

فرماندار شهرستان اهر، از اختصاص 300 میلیارد ریال به بزرگراه اهر – تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، صدیقی در ششمین جلسه شورای اداری شهرستان اهر افزود: این میزان اعتبار در دیدار با وزیر راه و شهرسازی اختصاص یافت که امیدواریم هرچه سریع تر شاهد بهره برداری از این بزرگراه باشیم.

وی، یکی از دغدغه های مهم در شهرستان اهر را سرمایه گذاری عنوان کرد و افزود: مسئولان شهرستان اهر جهت سرمایه گذاری که منجر به اشتغال و رفع بیکاری می شود در کنار سرمایه گذاران هستند.

فرماندار شهرستان اهر افزود: در راستای سرمایه گذاری به دنبال استفاده از توانمندی های سرمایه گذاران اهری های مقیم مرکز استان و تهران هستیم.

وی، همچنین از حمایت مسئولان شهرستان اهر از کارهای عمرانی اعم از خیابان کشی و ایجاد پارک ها توسط شهرداری خبر داد و افزود: در این راستا کمربندی غربی با مشارکت مجتمع مس سونگون احداث خواهد شد و همچنین با تأمین اعتبارات رودخانه داخل شهر ساماندهی خواهد شد.

صدیقی، همچنین از برگزاری یادواره شهدای ارسباران در 19 اسفندماه در شهرستان کلیبر خبر داد.

فرماندار شهرستان اهر، با اشاره به فرا رسیدن سال جدید، بر آمادگی تمامی ادارات و بانک ها برای استقبال از سال جدید و تأمین رفاه مردم تأکید کرد.

وی، همچنین از مسئولان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌شرقی خواست در ایجاد نمایشگاه دایمی محصولات تولیدی در شهرستان اهر، مسئولان شهرستان اهر را همراهی کنند.

صدیقی، همچنین از مستند سازی و چاپ کتاب در ارتباط با زلزله اخیر ارسباران خبر داد و افزود: در این راستا دبیرخانه ای در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر تشکیل شده است که امیدواریم با همکاری کسانی که در زلزله همکاری داشتند این کار به سرانجام برسد.

فرماندار شهرستان اهر، در پایان این جلسه ضمن قدردانی از زحمات علی سلطانی، مصیب زاده را به عنوان رئیس جدید اداراه راه و شهرسازی شهرستان اهر معرفی کرد.

گفتنی است در این جلسه از مسئولانی که در زلزله شهرستان اهر همکاری داشتند تجلیل شد/س

برچسب ها: اختصاص ، بزرگراه ، اهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.