سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

‌پیش‌بینی ردیف مستقل در لایحه بودجه ‌برای بازسازی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی

استاندار خراسان‌رضوی از ‌پیش‌بینی ردیف مستقل در لایحه بودجه ‌برای بازسازی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی را خبر داد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، محمدحسین فروزان‌مهر در جلسه ستاد راهبردی طرح نوسازی و بهسازی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی  اظهار کرد:یکی از مهم‌ترین مشکلات در باب این طرح 360 متری که به عنوان پاشنه آشیل طرح بهسازی و نوسازی بافت پیرامون حرم قابل طرح بوده، مسائل و منابع مالی است

وی تصریح کرد: ذیل این مسائل نیازمند تشکیل کمیته فرهنگی و به نوعی کارگروه فرهنگی برای کارهای عملیاتی طرح بهسازی و نوسازی بافت اطراف حرم هستیم؛ اگر در این بخش هسته عملیاتی شکل گیرد می‌توان شاهد ارتقا و پیشرفت کیفی این طرح بود.

استاندار خراسان‌رضوی با اشاره به تعدد مراجع تصمیم‌گیری در حوزه طرح بهسازی و نوسازی بافت اطراف حرم مطهر، یادآور شد: در عین وجود تعدد مراجع تصمیم‌گیری باید وحدت فرماندهی لحاظ و در راس امور قرار گیرد و به نوعی در عین تعدد مراجع تصمیم‌گیری با وحدت فرماندهی هم‌افزایی را سبب شویم.

وی با تاکید بر اینکه باید در طرح بهسازی و نوسازی اطراف حرم معماری ایرانی و اسلامی مدنظر قرار گیرد، گفت: جلب رضایت مردمی در طرح بهسازی و نوسازی از موارد مهم و ضروری در این طرح به‌شمار می‌رود. 

استاندار خراسان‌رضوی گفت: تاکیدات لازم به سیستم بانکی برای تعامل و  ارائه تسهیلات انجام شده و امیدوارم تا پایان سال 97 شاهد اتمام طرح بهسازی و نوسازی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی باشیم.

وی تاکید کرد: در لایحه بودجه 92 نیازمند ردیف مستقل برای طرح بهسازی و نوسازی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی هستیم؛ تامین منابع مالی، ردیف اعتباری و سود اوراق مشارکت در زمره مشکلات و به تبع آن نیازهای این طرح تلقی می‌شود/س 

 

برچسب ها: بودجه ، ردیف ، حرم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.