سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

اصلاح‌طلب‌ها به‌دنبال فسادزدایی نبودند

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: اصلاح‌طلب‌ها به‌دنبال فسادزدایی نبودند.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، حجت‌الاسلام قاسم روانبخش در مناظره خود با مصطفی کواکبیان در همایش نقد گفتمان اصول‌گرایی و اصلاح‌طلبی در مجموعه ورزشی پهلوان شورورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور، افزود: اصول‌گرایی یعنی روی اصول اعتقادی در جامعه بایستیم و با فسادها در هر عرصه‌ای مقابله کنیم و وقایع گذشته نشان می‌دهد که اصلاح‌طلب‌ها به‌دنبال فسادزدایی نبودند بلکه به‌دنبال فسادزایی بودند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی کشور افزود: اصلاح‌طلبان چه نوع اصلاحاتی را می‌خواهند درون چارچوب انجام بدهند؛

وی به نقل از مطلبی چاپ شده از خاتمی رئیس جمهور سابق کشور،گفت: بیش از 70 درصد مردم مشکل اقتصادی داشتند اما ما به مسائل سیاسی پرداختیم.

روانبخش یادآور شد: آیا در دولت‌های گذشته در کشور اختلاس اتفاق نیفتاده است؛ واقعیت این است که اصلاح‌طلبان می‌خواستند کاری کند که اسم باشد اما محتوا تغییر پیدا بکند.

وی اظهار کرد: متأسفانه اختلاس 3 هزار میلیاردی شد اما مقامات ذی‌ربط هم اقدام کردند، به‌ زودی چهار نفر اعدام می‌شوند؛ پول اختلاس شده هم در حال برگشت به بیت‌المال است و باید ساز و کاری درست شود که این اتفاقات نیفتد/ س


برچسب ها: عضو ، شورای ، مرکزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.