سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سلیمانی: چرا عده ای با حیثیت داوران بازی می کنند/ به عملکرد داوری 18 می دهم

رئیس کمیته داوران هندبال گفت: چرا عده ای با حیثیت داوران بازی می کنند و عملکرد آنها را زیر سوال می برند.

علیرضا سلیمانی رئیس کمیته داوران فدراسیون هندبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: متاسفانه با زیر سوال بردن عملکرد داوران این قشر زحمتکش و پر تلاش با حیثیت آنها بازی می کنند می خواهیم این سوال را از آنها کنیم چرا باید این گونه باشد و این در شرایطی است که ایرادی به کار آنها وارد نیست و من آنرا منطقی نمی دانم.

وی تصریح کرد: اگر تیمی تمام مسائل و باختهای خود را بر گردن داوری می داند این بی عدالتی است.

سلیمانی در ادامه گفت: مسابقات لیگ به پایان راه خود نزدیک می شود با هر سختی و مشقتی بوده است داورها کار خود را کرده اند و بنده به عملکرد آنها 17 تا 18 می دهم و از آنها راضی هستم.

وی عنوان کرد: ما برای اینکه مقصودی از سوی داوریها صورت نگرفته باشد 5 دیدار از لیگ برتر از نزد توکلی نماینده ایرانی در فدراسیون جهانی و رئیس کمیته داوران آسیا فرستادیم تا آنها را بازبینی کنند و نتیجه را به همه اطلاع می دهیم.

سلیمانی گفت: من در مورد داوری با توکلی صحبتی داشتیم وی گفت در مسابقه جهانی کرواسی با 14 مورد اشتباه داوری روبرو بود و در پایان دیدار با 2 گل اختلاف باخت و مربی این تیم در انتهای این دیدار به سراغ داور مسابقه رفت و با وی دست داد. توکلی همچنین گفت: من فیلمهای جهانی زیادی دارم که در آن مربی اخطار گرفته و یا از زمین اخراج شده است ولی در پایان بازی با داور دست داده است و مطلبی را علیه وی جاری نساخته است اما در ایران زمانی ما جلسه می گذاریم و از سرمربیان تیم می خواهیم حضور پیدا کنند ولی آنها سرپرست و یا کمک سوم خود را به نشست اعزام می کنند و ارزش برای این جلسات نمی گذارند و من متاسفم.

خدا جای حق نشسته است شاهد اعمال و رفتار ماست برخی ها به خاطر مقام و مسائل بی خودی همه را زیر سوال می برند.

وی تاکید کرد: ما برای اینکه در امر داوری پیشرفت کنیم فیلم های آموزشی 2012 به داوران می دهیم تا آنها از دانش روز دنیا اطلاعات کافی بدست آوردند و در کارهای خود استفاده کنند.

سلیمانی در پایان خاطر نشان کرد: برای هندبال کشورمان متاسفم که چنین مسائلی رخ می دهد و زحمت داوری را به باد می دهند امیدوارم در لیگهای بعد شاهد این گونه حواشی نباشیم.

برچسب ها: سلیمانی ، داوران ، هندبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.